Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoe_97 schreef:stapper dat is inderdaad het probleem. ik wil zoveel mogelijk voor hem doen. het is niet dat hij onmiddelijk weg moet, hij moet helemaal niet weg! daar halen al die veroordelende reacties het verkeerd. Ik heb gewoon het gevoel hem tekort te doen.
een manege is zeker geen optie. mits ik een verzorger zou vinden is dt wel een optie, maar ik ben al een half jaar op zoek...
Lease/bruikleen zou ook zeker een optie zijn.
Crista schreef:Maar wat wil je nu horen? Want als iemand zegt; zoek een verzorgster, dan kan/lukt dat niet.
Als iemand zegt; verhuis je paard, dan kan dat niet.
Maar in laten slapen is ook geen optie. En verkopen ook niet zoals je zelf aan geeft....
Als je hem persee wilt houden kun je hem ook verhuizen naar een pensioenplekje in een hele andere provincie. Dan blijft hij wel van jou, betaal je hoogstwaarschijnlijk een stuk minder, staat hij toch met vriendjes en staat hij hele dagen lekker buiten.
En dan kun je hem opzoeken als je daar zin/tijd voor hebt.
Andere opties zijn er niet echt meer geloof ik, want de rest wijs je allemaal af....
Zoe_97 schreef:de schokken van het paardrijden kan mijn knie niet aan. lopen (zelfs rennen) geeft geen ankele problemen.het zijn slechts bepaalde handelingen die problemen geven (schokken van paardrijden, druk zetten bij fietsen in heuvelachtig gebied, veel traplopen (naar beneden))
Zoe_97 schreef:stapper dat is inderdaad het probleem. ik wil zoveel mogelijk voor hem doen. het is niet dat hij onmiddelijk weg moet, hij moet helemaal niet weg! daar halen al die veroordelende reacties het verkeerd. Ik heb gewoon het gevoel hem tekort te doen.
een manege is zeker geen optie. mits ik een verzorger zou vinden is dt wel een optie, maar ik ben al een half jaar op zoek...
Lease/bruikleen zou ook zeker een optie zijn.
nicolanca schreef:http://www.equinepensions.com/4.html
Ik zou hem niet verkopen, de kans dat hij goed terecht komt is minimaal. Als je hem niet meer kunt onderhouden, laat hem dan inslapen. Dat is eerlijker tegenover het beest.
En kijk anders eens bij Jane. Zo rond de 100 euro per maand geloof ik.