Cardy schreef:Ik ben gek op nieuwe spulletjes, kan soms best therapeutisch werken hoor whaha.
Inderdaad, zit ik in een dipje? Dan ga ik de verkooppagina's op facebook af, en voel ik me weer happy na een aankoop hahah.
Té erg eigenlijk.
Ik had voor mijn vorige verzorgpony een paars setje.
Dekje, peesjes, touwhalster.. Terwijl ik niet eens op hem mocht rijden dus had eigenlijk niks aan dat dekje en peesjes.
Toen kwam ik ook een super gaaf paars onderlegd hoofdstel tegen, en die MOEST ik er natuurlijk bij hebben.
Tsja, kon hem dan wel niet gebruiken, maar ging daar binnenkort toch weg omdat ik het daar niet naar mijn zin had en ging verhuizen, dus wie weet kwam hij wel van pas bij mijn volgende verzorgje.
Nu heb ik een nieuwe verzorgpony, maar die heeft een ontzettend lomp hoofd, dus die paste hem niet.
En ook ga ik de overstap naar western maken, dus heb besloten alles toch maar te verkopen (deed stiekem toch een beetje pijn)..
Wel heb ik voor dat geld wat ik ervoor kreeg een super gaaf sidepull hoofdstel gekocht, die nu alweer 2 maanden in de kast ligt te verstoffen.
Ook blijf ik zoeken naar mooie westernpads, maar kan niks naar mijn zin vinden, en wil ik graag een fleecedeken voor de jaarlinghengst kopen met zijn naam erop.
Misschien beter om te wachten tot hij is uitgegroeid, maar het is zoooo verleidelijk!