Heb nooit gedoe met haar en als ik een x niet kan en het tijdig aangeef is er geen probleem.
Overigens vraag ik geregeld hoe het bij haar rijden ging en app ik zelf altijd (afgelopen half jaar) wat we gedaan hebben en hoe het ging.. vind ze fijn om te horen maar ben niet verplicht te appen ofzo.
Overigens ben ik een verwende bijrijdster. Hoef geen klusjes te doen in de stallen oid. In het begin op de andere stal wel uitmesten en voer klaarzetten (deed ik zo nu en dan bij allebei haar paarden als ze het druk had/zich niet lekker voelde) en dat werd zo nu en dan beloond door de verzorgers van haar andere paard.. die deden het ook weleens voor mij als ze dan toch op stal waren (soms bleek dat zij nog moesten komen en dan was de stal al schoon haha) maar momenteel staat ze op volpension
heerlijk 

). Dus ik vraag vriendelijk of hij dat niet wil doen, want dat is verwarrend voor het paard. Maar meneer stopt niet, dus ik word boos en vraag wil jij het soms doen? Nee dat hoefde niet. MAar hij ging gewoon door. Toen was ik ht zat, ik heb het paard direct weer op stal gezet, spullen gepakt, en niet meer weer gekomen.

) Maar ben echt heel blij met haar. En we kunnen ook heel goed praten buiten de paard om. Kan er altijd mn ei kwijt dus dat is natuurlijk hartstikke fijn!