Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je 22 bent kan je toch gewoon een paard kopen en op pension zetten? Waarom bepalen je ouders dat dan? 
IHN schreef:denk dat ik de ouders wel snap...december shet gekregen, juni fjord erbij willen en shet niet kunnen issen. aug of sept. overwegen om shet in te ruilen voor fjord, nu toch weer fjord erbij willen. Eerst is het je vriend die het niet wil, nu je ouders...ik zou eerst eens zelfstandig gaan worden en onderzoeken wat je nu echt wilt voordat je nog een paard erbij neemt.
. Mn ouders vinden het nu inmiddels goed omdat ik het zelf mag beslissen (had het met ze over gehad) en mn vriend begrijpt me nu ook dat ze niet alleen kan staan
).Verder zat ik te twijfelen voor een fjord of shetje indd
Maar daar ben ik dus ook al aan uit
IHN schreef:denk dat ik de ouders wel snap...december shet gekregen, juni fjord erbij willen en shet niet kunnen issen. aug of sept. overwegen om shet in te ruilen voor fjord, nu toch weer fjord erbij willen. Eerst is het je vriend die het niet wil, nu je ouders...ik zou eerst eens zelfstandig gaan worden en onderzoeken wat je nu echt wilt voordat je nog een paard erbij neemt.