overhalen en belangrijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zebra89

Re: overhalen en belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:28

Als je de andere berichten van ts bekijkt oogt ze ook geen 22 "wat kost een shet en een fjord".

Een volwassene van 22 snapt wat een paard ongeveer kost als je al een shet hebt. Sorry ts maar ik denk echt niet dat je 22 bent.

Mocht je wél 22 zijn dan hoop ik dat je snel je eigen beslissingen mag en kunt maken tov je ouders en dat je ook je verantwoordelijkheid neemt door na te denken over de gevolgen van een tweede paard

Rooss_24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:59

Ik snap het denk ik niet helemaal :') Als je 22 bent kan je toch gewoon een paard kopen en op pension zetten? Waarom bepalen je ouders dat dan?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 23:33

Ts is het geen optie om hem/haar ergens anders te stallen? Waar ze dus ook 24/7 buiten staan met een schuilstal maar dan wel met maatjes?

En ik ga ook mee met de andere bokkers, je bent 22.. ten minste dat zeg je.. maar ook de manier van typen ect zegt toch iets dat je geen 22 bent. En als je 22 bent, en je hebt je pony van nu ook zelf betaald waarom beslis je zelf niet en neem je een tweede er bij ? Als je zelf aangeeft dat je het kunt betalen dan snap ik het punt niet helemaal, mocht je daadwerkelijk 22 zijn

xLV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 17:18

Het is niet fijn als ik moet terug lezen dat ik geen 22 ben. Ik ben wel 22! Ze bedoelen het alleen beschermend hoor en ze hebben al inmiddels toegegeven dat ik het dus mag zelf bepalen. Dus bij deze! Fijn als je een topic opent er niet zulke leuke reacties erin komen te staan.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:41

Moderatoropmerking:
Zouden jullie de leeftijd van de TS willen laten rusten, deze staat los van de vraag welke de TS gesteld heeft :)

Dankjulliewel wel !

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:48

De ene persoon is de andere niet, het ene huishouden is het andere niet. Wanneer je bij je ouders woont- ook als 18+er- heb je je vaak simpelweg aan regels te houden. Bovendien is het handig als je met degenen die het huis hebben door 1 deur kunt :)

Ts: zoals je het schetst, lijkt het me geen halszaak een andere pony bij komt. Mocht je toch écht willen- misschien zouden je ouders het ermee eens kunnen zijn dat je een pony least? Welke punten geven je ouders aan?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:50

En opzoek naar een stalling waar je shetlander wel paardenvriendjes heeft die 's avonds buiten blijven staan?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 19:08

denk dat ik de ouders wel snap...december shet gekregen, juni fjord erbij willen en shet niet kunnen issen. aug of sept. overwegen om shet in te ruilen voor fjord, nu toch weer fjord erbij willen. Eerst is het je vriend die het niet wil, nu je ouders...ik zou eerst eens zelfstandig gaan worden en onderzoeken wat je nu echt wilt voordat je nog een paard erbij neemt.

xLV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 20:12

IHN schreef:
denk dat ik de ouders wel snap...december shet gekregen, juni fjord erbij willen en shet niet kunnen issen. aug of sept. overwegen om shet in te ruilen voor fjord, nu toch weer fjord erbij willen. Eerst is het je vriend die het niet wil, nu je ouders...ik zou eerst eens zelfstandig gaan worden en onderzoeken wat je nu echt wilt voordat je nog een paard erbij neemt.

Dat is ook zo :). Mn ouders vinden het nu inmiddels goed omdat ik het zelf mag beslissen (had het met ze over gehad) en mn vriend begrijpt me nu ook dat ze niet alleen kan staan :) ).Verder zat ik te twijfelen voor een fjord of shetje indd :) Maar daar ben ik dus ook al aan uit ;)

xLV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 20:13

Evelijn schreef:
En opzoek naar een stalling waar je shetlander wel paardenvriendjes heeft die 's avonds buiten blijven staan?

Heb echt vele advertenties daarvoor geplaatst maar helaas niks in de omgeving :( .. heb ook vele locaties afgereden enz

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 06:35

IHN schreef:

Dit inderdaad.