(ik heb een tijdje minder topics bekeken) en wat doet ze het goed! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(ik heb een tijdje minder topics bekeken) en wat doet ze het goed!
Als 3 jarige op de keuring gemeten als 1.44, nou had ik daar mijn twijfels bij (zag hoe het ging) maar ze is dit jaar officieel gemeten ivm startkaart mennen (niet dat ze ooit gestart is) en is gemeten op 1.40
, tja, groter kan ik haar niet kijken, helaas....
Als nou beetje van al die ruiters / menners op Heps afstraalt moet het goed komen. Hoe is het met de jouwe?
doe je ook mee? F_inley schreef:Ja gaat goed hij vind het werken en buiten rijden beide leuk dus wisselen lekker alles af. Ennis nog steeds rente braaf met af en toe een grapje tussen door haha. 22 oktober doen we mee met de eerste indoor super spannenddoe je ook mee?
iets met gezondheid enzo... Daarom was Heps ook tijd logeren bij jullie anders had ik het zelf gedaan en was ze zeker niet zolang gebleven, maar vond dat ze ook nog van de zomer mocht genieten en heb haar lekker de wei in gegooid, als ze de wei weer uitmoeten moet ik weer wat verzinnen...
Past wel bij ons.
Sjolvir schreef:F_inley schreef:Ja gaat goed hij vind het werken en buiten rijden beide leuk dus wisselen lekker alles af. Ennis nog steeds rente braaf met af en toe een grapje tussen door haha. 22 oktober doen we mee met de eerste indoor super spannenddoe je ook mee?
Oh, heerlijk ook met grapjes!!
Uche... die van mij hebben beiden sinds begin juli niet meer voor de wagen gestaan....iets met gezondheid enzo... Daarom was Heps ook tijd logeren bij jullie anders had ik het zelf gedaan en was ze zeker niet zolang gebleven, maar vond dat ze ook nog van de zomer mocht genieten en heb haar lekker de wei in gegooid, als ze de wei weer uitmoeten moet ik weer wat verzinnen...
(deel heb ik al verzonnen, dat heet nieuwe bijrijder, die is van de week getest heeft glorieus de test doorstaan, ik had er al geen twijfel over, maar ach werd nu lekker bevestigd)
Zou natuurlijk met Toobs in kunnen schrijven... gewoon ongetraind ons Z debuut gaan rijden voor de wagen![]()
Past wel bij ons.
in nov is er weer dressuur F_inley schreef:Sjolvir schreef:Oh, beter!!! Gewoon lekker gaan met die banaan!! Dan kan Heps ook wel rondje op haar oude thuis basis!! Ga groom inlichten!!!
Ja gezellig!mmijn doel word het pacours onthoudenmaarja mijn aller eerste indoormarathon ooit en ook voor de pony dus we zien wel als we maar lol hebben
, wat een heerlijk ding is het ook . Ziet er ook best goed uit zo als SGW fjord en ze kan opscheppen tegen haar moeke dat ze met een heus Rio paard in de ring was