Gouden bokt veulen tot in de ring bij een Rio ganger op HE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Gouden bokt veulen tot in de ring bij een Rio ganger op HE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:07

Wat gek om kleine Hepsie nu als een echt groot paard te zien :D (ik heb een tijdje minder topics bekeken) en wat doet ze het goed!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:25

Hepsie is naast ojan natuurlijk mijn favo fjord! <3
Superstoer zo maar alles doen tussen de grote mensen paarden *\o/* *\o/*

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:09

Wat was het leuk om te zien dat je knappe paardje zonder ervaring alles zo sprong. En dan ook nog met Tim Lips in de baan :):)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:16

Ook ik heb Hepsie gespot op HE en volgde het topic over de sarcoiden. Wat een leuk dier is het toch!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 18:51

Thanx iedereen en ja, de tijd is hard gegaan alweer 5 jaar oud!

En sorry Ayasha als je nog enige hoop had voor je 2 jarige, hier is het gewoon gebleven. Maar dat is juist wat haar zo leuk maakt en waarom je altijd ogen voor en achter in je hoofd moet hebben.

Saskiaojan, dat Ojan 1 staat moet natuurlijk ook wel, Heps vind het prima om bij jou second te zijn hoor 8-)

Olympia, leuk je nog gezien te hebben.

Toydoll, ze is gekrompen -O- Als 3 jarige op de keuring gemeten als 1.44, nou had ik daar mijn twijfels bij (zag hoe het ging) maar ze is dit jaar officieel gemeten ivm startkaart mennen (niet dat ze ooit gestart is) en is gemeten op 1.40 ;( , tja, groter kan ik haar niet kijken, helaas....
Qua karakter is ze dan gewoon 1.85.

Keandra, maak je borst maar nat! Je kent het al, hondstrouw, maar goeiegrutten wat een pretbekken.

Animal, was ook heel blij met beige apekop, ik had ook kunnen stranden bij elke hindernis, bij het inspringen hebben we ook wel een langsloper gehad hoor, stond voor ons doen al op max en toen dacht ze, koekoek!

LukieBradley, tja, er moet nog steeds een paard weg, wel paar keer iemand gehad voor Heps, maar onervaren mensen en ze is echt super braaf, maar vanwege haar mega blije uitprobeer en brutale karakter alleen geschikt voor consequente mensen en dan ook nog consequente mensen die tegen een lolletje kunnen zonder dat finaal de kop in te drukken.

F_inley, ha ha, jup, dondersteen en he, daar heeft ze toch ook niet bij de minste in de rijbaan rondgereden zou ik zo zeggen. :D Als nou beetje van al die ruiters / menners op Heps afstraalt moet het goed komen. Hoe is het met de jouwe?

De langsloper dan maar. :')
Afbeelding

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 22:59

Super leuke combi!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 15:42

Ja gaat goed hij vind het werken en buiten rijden beide leuk dus wisselen lekker alles af. Ennis nog steeds rente braaf met af en toe een grapje tussen door haha. 22 oktober doen we mee met de eerste indoor super spannend :):) doe je ook mee?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 16:14

F_inley schreef:
Ja gaat goed hij vind het werken en buiten rijden beide leuk dus wisselen lekker alles af. Ennis nog steeds rente braaf met af en toe een grapje tussen door haha. 22 oktober doen we mee met de eerste indoor super spannend :):) doe je ook mee?

Oh, heerlijk ook met grapjes!!

Uche... die van mij hebben beiden sinds begin juli niet meer voor de wagen gestaan.... :o iets met gezondheid enzo... Daarom was Heps ook tijd logeren bij jullie anders had ik het zelf gedaan en was ze zeker niet zolang gebleven, maar vond dat ze ook nog van de zomer mocht genieten en heb haar lekker de wei in gegooid, als ze de wei weer uitmoeten moet ik weer wat verzinnen...
(deel heb ik al verzonnen, dat heet nieuwe bijrijder, die is van de week getest heeft glorieus de test doorstaan, ik had er al geen twijfel over, maar ach werd nu lekker bevestigd)
Zou natuurlijk met Toobs in kunnen schrijven... gewoon ongetraind ons Z debuut gaan rijden voor de wagen :Y) :+ Past wel bij ons.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 16:20

Ahhh wat een leuke Fjord zeg :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 16:24

Sjolvir schreef:
F_inley schreef:

Oh, heerlijk ook met grapjes!!

Uche... die van mij hebben beiden sinds begin juli niet meer voor de wagen gestaan.... :o iets met gezondheid enzo... Daarom was Heps ook tijd logeren bij jullie anders had ik het zelf gedaan en was ze zeker niet zolang gebleven, maar vond dat ze ook nog van de zomer mocht genieten en heb haar lekker de wei in gegooid, als ze de wei weer uitmoeten moet ik weer wat verzinnen...
(deel heb ik al verzonnen, dat heet nieuwe bijrijder, die is van de week getest heeft glorieus de test doorstaan, ik had er al geen twijfel over, maar ach werd nu lekker bevestigd)
Zou natuurlijk met Toobs in kunnen schrijven... gewoon ongetraind ons Z debuut gaan rijden voor de wagen :Y) :+ Past wel bij ons.

Nee is een indoormarathon hoef je niet voor te trainen Joh _O- in nov is er weer dressuur

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 16:26

Oh, beter!!! Gewoon lekker gaan met die banaan!! Dan kan Heps ook wel rondje op haar oude thuis basis!! Ga groom inlichten!!!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 16:30

Sjolvir schreef:
Oh, beter!!! Gewoon lekker gaan met die banaan!! Dan kan Heps ook wel rondje op haar oude thuis basis!! Ga groom inlichten!!!

Ja gezellig!mmijn doel word het pacours onthouden _O- maarja mijn aller eerste indoormarathon ooit en ook voor de pony dus we zien wel als we maar lol hebben 8-)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 16:40

Leuk topic! :D

En brrr wat zagen die sarcoid plekken uit, gelukkig zijn ze goed genezen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 18:42

F_inley schreef:
Sjolvir schreef:

Ja gezellig!mmijn doel word het pacours onthouden _O- maarja mijn aller eerste indoormarathon ooit en ook voor de pony dus we zien wel als we maar lol hebben 8-)

Ha ha, ik bezit momenteel falend geheugen dus voor mij ook gigantische uitdaging die ik dan ook gewoon avond van te voren al aanvlieg door tig keer parcours te lopen.

@limburgsRuiterhuis, is echt heel mooi geworden die plekken ben ik best blij mee, waren me nogal paar kraters.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:07

Wauw die oranje diva word groot :oo , wat een heerlijk ding is het ook . Ziet er ook best goed uit zo als SGW fjord en ze kan opscheppen tegen haar moeke dat ze met een heus Rio paard in de ring was :j :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 19:11

Straks gaat ze nog naast haar hoefjes lopen, in de ring bij Rioganger, in de bak bij WK 4span paarden, goeie grutten, komt nooit meer goed met dat brutale kleine ding.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:13

Wat een heerlijk verhaal :D

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 03:51

Mooi topic heb je er am gemaakt.
Mooie en minder leuke dingen mee gemaakt met je fjord.
Wens jullie nog veel plezier verder toe

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:03

Blije Hepsie in uitgelicht! Ze blijft stoer! En op het strand ook zooo braaf! Je hebt haar gewoon nog niet mógen verkopen, het moest gewoon zo zijn dat ze nog even bij je blijft :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:59

Leuk, weer een fjord in de SGW clinic!
Wat is het toch een leukerd die Hepsie va jou!!
Ik ben fan *\o/*

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 17:52

Wings_love schreef:
Blije Hepsie in uitgelicht! Ze blijft stoer! En op het strand ook zooo braaf! Je hebt haar gewoon nog niet mógen verkopen, het moest gewoon zo zijn dat ze nog even bij je blijft :)

Kijk jij maar uit, over 5 jaar zit je ook nog met Liv :D :+.