Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horsy83 schreef:vanspeijk schreef:Prachtige foto's!
Ik vraag me alleen af waarom je gekozen hebt voor de combi cowboy/western look en native american symbolen...En dan eigenlijk niet eens specifiek jou maar alle mensen die dit doen, want ik zie het vaker op bokt. En als je niet snapt waarom ik het vraag, dan zou ik eens googelen naar de geschiedenis van Noord-Amerika, specifiek naar wat er met de inheemse bewoners gebeurd is [en nog steeds gebeurd]. Ik vermoed dat het komt door onwetendheid maar eigenlijk vind ik het een beetje smaakloos
Ik denk dat de hele planeet dat wel weet... Het enige smakeloze hier is je eigen reactie.
Waarom zou ze de traditionele stijl niet na mogen bootsen dat is toch juist een soort van adoratie of hoe je het zou willen noemen.
Of doel je op het feit dat ze een westers uiterlijk heeft... Of ja blank in deze context. Want dat vind ik je reactie helemaal stuitend....
Maar ontopic mooie foto's en inderdaad magazine waardig!
Felicxa schreef:happypaardje schreef:Prachtige foto's! Persoonlijk vind ik ze wel wat veel bewerkt (op nr. 5 zijn de oren van je paard groen..)
Maar wel een heel bijzondere sfeer zo, gaaf!
Is verf, zit er op de andere foto's ook.
Gave foto's
Wel zou ik dan kiezen voor 1 thema, zoals ook meerderen hier in het topic zeggen. Hierdoor vind ik de foto's een beetje 'nep' overkomen, maar ondanks dat vind ik ze wel erg mooi!