Western shoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:31

De foto's zijn erg mooi geworden!

Persoonlijk zie ik in een themashoot liever één thema goed in detail uitgewerkt. Nu pak je allerlei elementen van native american tot cowgirl samen. Dat vind ik persoonlijk wat jammer. Maar goed ieder zijn smaak!

UMayDream

Re: Western shoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:41

Ik vind de foto's echt waanzinnig mooi - de nabewerking is ook echt wel mijn smaak. Inderdaad wel wat de anderen zeggen, voor een volgende keer zou ik native óf cowgirl doen als thema en niet gecombineerd. Maar, al met al, toch hele gave foto's :j

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 13:59

Oh wauw!
Foto 6 aan de muur! :D

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:13

happypaardje schreef:
Prachtige foto's! Persoonlijk vind ik ze wel wat veel bewerkt (op nr. 5 zijn de oren van je paard groen..) :')
Maar wel een heel bijzondere sfeer zo, gaaf!

Is verf, zit er op de andere foto's ook.

Gave foto's :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:41

Horsy83 schreef:
vanspeijk schreef:
Prachtige foto's!

Ik vraag me alleen af waarom je gekozen hebt voor de combi cowboy/western look en native american symbolen... :o En dan eigenlijk niet eens specifiek jou maar alle mensen die dit doen, want ik zie het vaker op bokt. En als je niet snapt waarom ik het vraag, dan zou ik eens googelen naar de geschiedenis van Noord-Amerika, specifiek naar wat er met de inheemse bewoners gebeurd is [en nog steeds gebeurd]. Ik vermoed dat het komt door onwetendheid maar eigenlijk vind ik het een beetje smaakloos :=

Ik denk dat de hele planeet dat wel weet... Het enige smakeloze hier is je eigen reactie.

Waarom zou ze de traditionele stijl niet na mogen bootsen dat is toch juist een soort van adoratie of hoe je het zou willen noemen.

Of doel je op het feit dat ze een westers uiterlijk heeft... Of ja blank in deze context. Want dat vind ik je reactie helemaal stuitend....

Maar ontopic mooie foto's en inderdaad magazine waardig!

Ik ben het er eigenlijk wel een beetje mee eens. Hier leeft het misschien niet helemaal, gezien het een ver van je bed show is. Als we hier iemand in een SS pak steken, en Joodse symbolen op een paard zouden schilderen dan staat heel bokt te steigeren. Vergeet niet dat deze practijken nog steeds bezig zijn in Amerika, het verdwijnen van de native American mensen, de discriminatie, het vernietigen van hun geschiedenis (Zoals nu bij het aanleggen van een pijp waar ruwe olie doorheen gaat)

Waar ik persoonlijk niet helemaal 'tegen kan' maar dat is meer een "ocd' trek dan wat anders... dat ze de boog verkeerd vast heeft... zowel de boog zelf als de string.

Jolene85

Re: Western shoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:54

Mooie foto's en vind je crea verpakking juist wel erg leuk; weer ns wat anders dan het vaste stramien! Mooi sfeertje en zelf heb je ook n knap koppie.

Ben benieuwd welke je gaat uitvergroten! De groene oren vind ik erg grappig maar past gek genoeg wel weer bij je stijl. Leuk!

elke30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 16:15

foto 2 en 6 vind ik het mooist <3

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:36

Felicxa schreef:
happypaardje schreef:
Prachtige foto's! Persoonlijk vind ik ze wel wat veel bewerkt (op nr. 5 zijn de oren van je paard groen..) :')
Maar wel een heel bijzondere sfeer zo, gaaf!

Is verf, zit er op de andere foto's ook.

Gave foto's :)

Oh, haha, daar was het me helemaal niet opgevallen. Dan heb ik niks gezegd. :+

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:38

Eens met vanspeijk.

Desondanks, ik vind de foto's ontzettend mooi! Zeker de nabewerking van de eerste 4 foto's! De kleuren spreken me erg aan.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:42

Wauw!

2.4&8 vind ik persoonlijk het mooist.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:48

Super mooi!!! (ik heb dat hempje ook xd)

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 20:29

Wauw echt prachtig!! Ik hoop ooit ook nog eens zo'n shoot te kunnen doen, blijf gefascineerd door de western style. <3 Wel zou ik dan kiezen voor 1 thema, zoals ook meerderen hier in het topic zeggen. Hierdoor vind ik de foto's een beetje 'nep' overkomen, maar ondanks dat vind ik ze wel erg mooi!
Foto 1,2 en 6 vind ik persoonlijk het mooist, die zouden zo in een tijdschrift of op een poster kunnen!

lisa_floorxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 10:46

Emita schreef:
Mooie foto's! Leuk paardje heb je :)

(Wel hoop ik dat je het zadel alleen voor de shoot hebt gebruikt en hem daarna in de prullenbak hebt gegooid... Dit zadel is niet goed voor je paardenrug, wil je hem echt niet aan doen!)

ik heb heb inderdaad alleen voor de foto's gebruikt :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:43

Omdat dit geen traininsfoto's zijn ga ik het topic verplaatsen.

WN-ITP --> ITP