Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaNdiii schreef:Ik vind jou qua maten niet veelste groot klinken, heb je misschien een foto?
Niet elke dag rijden is echt geen probleem, je kan zat andere dingen doen. Schriktraining, vrijheidsdressuur oefeningen, fietsen, vaardigheidsparcours, loswerken, lange lijnen misschien dat je nog een aantal kindjes ontmoet die het leuk vinden om wat te rijden met jouw begeleiding.
Peelie schreef:Ts, je bent voor het mooie dressuurplaatje misschien wat lang. Maar ik vind het echt niet misstaan. Zeker voor lekkere buitwnritjes om de dag moet het echt prima kunnen, dressuur trouwens ook.
Cowgirl schreef:Dat is best een leuk ding en nog veelzijdig ook. Je een advertentie plaatsen op BOKT of MP ....wie weet vind je een gek die hem wil hebben en een goed huisje kan bieden.
croyslover schreef:Cowgirl schreef:Dat is best een leuk ding en nog veelzijdig ook. Je een advertentie plaatsen op BOKT of MP ....wie weet vind je een gek die hem wil hebben en een goed huisje kan bieden.
Ik denk dat het te duur is om hem naar nederland te brengen(wij hebben mijn paard en pony mee genomen vanuit nederland)
Gillbo schreef:Wat een leukerd.Zou zomaar iemand voor kunnen komen Ik weet niet of je bereid bent hem, tegen betaling, zelf naar NL te brengen? Vervoer zou nl het grootste punt worden denk ik