Marloesje (2) en Bliksem: David van school halen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:36

Wat prachtig om te zien dat er ouders zijn die op zo'n manier omgaan met hun kids en dieren en de combinatie daarvan!
Heel tof om te zien hoe je spelenderwijs de kinderen overal bij betrekt en hoe ze alles oppakken, mag je trots op zijn!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:40

Fantastische foto's Chasey! Wat een geluk heb je daar in de vorm van je gezinnetje en je dieren.

Vind het zo fantastisch dat je dit soort dingen doet met ze. Ondanks je angsten en alle beren op de weg doe je het wel, daar kan menig een nog van leren.

NeonJarig

Re: Marloesje (2) en Bliksem: David van school halen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:57

Leuk hoor :)

Met nick komt dat vertrouwen er ook wel hoor :) heeft tijd nodig :)

Als je die korfbeugeltjes ergens uit weet te halen... laat je het me dan weten? Ik zoek er ook naar :)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:06

Leuk weer hoor!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:12

Yes weer een Bliksem topic! Leuk dat Marloes er toch ineens op durft! Viel mij ook al op dat David groeit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:35

Neon schreef:
Leuk hoor :)

Met nick komt dat vertrouwen er ook wel hoor :) heeft tijd nodig :)

Als je die korfbeugeltjes ergens uit weet te halen... laat je het me dan weten? Ik zoek er ook naar :)

https://www.kramer.nl/Kids-set.htm?webs ... &ci=262686

je kunt ze bij Kramer bestellen :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:37

Chasey schreef:
Picasso, Oja die korf dingen! Die hebben we geloof ik ook op de manege, ik zal eens kijken. Want dat zou wel een uitkomst zijn.

Wat denk je van deze perfecte Bliksembeugeltjes :D Afbeelding

Zitten nog in de doos.
Te wachten op een blij klein meisje *\o/*

Als je ze wilt, doe maar een pb, heb alleen je oude adres nog ;)

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:52

Ehh,loopt je man nou zo te zingen?? _O-

Geweldige foto's en heb genoten van je filmpje. Ik reageer niet op zoveel topics maar van jouw topics word ik altijd blij,dank daarvoor.

En Shirley,wat heb je toch weer een lief aanbod!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:55

Shirley wat ontzettend lief!!!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 11:47

Faruba schreef:
Ehh,loopt je man nou zo te zingen?? _O-

Geweldige foto's en heb genoten van je filmpje. Ik reageer niet op zoveel topics maar van jouw topics word ik altijd blij,dank daarvoor.

En Shirley,wat heb je toch weer een lief aanbod!

Ja, wat een mafketel he, maar wel een super lieve mafketel. Die gewoon even een paard uitlaat voor de lol. :') :')

En het aanbod van Shirley is inderdaad echt super!! We hadden al even gepb't met elkaar.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:01

Eigenlijk maar 1 woord voor nodig: Wauw.

Ik vind het super hoe je dit doet met Bliksem en je kinderen. En die hesjes, super hoor. Hoe beter zichtbaar je bent....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:01

Wat een enorm zoet beeld is dit zeg <3 Zo lief ook de foto's van je twee kinderen samen, ze zijn duidelijk gek met elkaar!

Vind je topics er, zoals eerder gezegd, ook altijd echt als een voorbeeld uit zien. Hesjes aan (wat misschien niet de meest modebewuste keuze is maar absoluut wel de veiligste, al helemaal met paarden + kleine kinderen in druk verkeer) en van tevoren voor veiligheid kiezen door de kinderen af te laten stappen op lastige stukjes. Echt, chapeau, hier zouden heel veel mensen van kunnen leren!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 12:24

Aww wat een mooie reacties allemaal. Dat doet me - als ontzettend onzeker/angstig persoon - best goed!
Het kost in het begin aardig wat oefenen en vooral discipline, maar dan heb je ook wat! En kan je daarna helemaal onbezorgd op pad. Zo ook met Oscar, onze Duitse Herder. Die loopt eigenlijk altijd los (ja ik weet dat het niet mag!) maar hij is 99,9% onder controle. En weet precies zijn plek. En zo kunnen we mooi meer aandacht schenken aan de paarden of de kinderen. Die hond red zich wel en luistert super goed. Zal nooit zomaar de straat over steken, hij blijft bij zijn roedeltje.

De hesjes voor David en Marloes zijn van de Ikea, die zijn zoooo schattig :) En precies hun maat. In het filmpje met het wandelen van Nick heeft Marloes haar eigen hesje niet aan, maar die heeft ze wel. Zal eens kijken of ik daar een foto van heb. Ach natuurlijk... die is ja te zien op de foto's van gisteren :') Ja... ben ook wel weer een warhoofd.

Trouwens. Ik keek net zelf nog even het filmpje van het wandelen met Nick. En ik zie ineens dat David een blik bier in zijn aanhanger heefT! Was me niet eens opvallen, ook tijdens het wandelen niet. Ik let op dat moment alleen op de omgeving en verkeer, blijkt maar weer :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:25

Verklaart wel waarom hij bijna tegen een lantaarnpaal opstuurt _O-

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 12:28

Shirley schreef:
Verklaart wel waarom hij bijna tegen een lantaarnpaal opstuurt _O-

En ik maar denken dat dat blik van Daan was. :=

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:29

Bij ons mogen honden al geen ben geeneens het schoolplein meer op, laat staan een pony, geweldig zo!
En wat een prachtige Kids!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 12:32

Hier gelukkig wel! Want Oscar gaat ook regelmatig mee naar school. Meestal blijf ik dan wel buiten de poort met hem wachten, want sommige kinderen vinden hem eng. Maar de meeste zijn gek op Oscar. :)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 15:03

Jaaaa, een nieuw topic! Jouw topics zijn altijd zo leuk. Ik zie dit soort topics zoveel liever dan alle wedstrijdgerichte topics. Dit is echt genieten van de paarden en de kids! <3

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 15:29

Ik vind dat je een voorbeeld bent voor jonge gezinnen in deze tijd: Lekker samen tijd doorbrengen, lekker naar buiten, de frisse lucht in, en met heel veel verantwoordelijkheidsgevoel. En met respect voor de wensen en angsten van je kinderen. Dat is het beste wat je je kinderen kan meegeven denk ik.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 15:35

Heerlijk om naar te kijken! Top :D +:)+

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:13

Leuk hoor.
En Nick zal geen James worden, maar wel een brave pony. Hij ziet er best wel relaxed uit. Met wat meer vertrouwen van beide kanten wordt hij denk ik een goede "vervanger"

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:13

Leuk hoor.
En Nick zal geen James worden, maar wel een brave pony. Hij ziet er best wel relaxed uit. Met wat meer vertrouwen van beide kanten wordt hij denk ik een goede "vervanger"
Als hij Bliksem als voorbeeld neemt.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:21

Fantastisch dit!!!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:24

Ik sta iedere keer weer te kijken van de braafheid van Bliksem! Wat moet dat ontzettend genieten zijn.

Ik ken het stuk dat je naar school loopt heel goed omdat ik het jaren vanaf Haaksbergen naar de Marssteden heb gereden en vind het heel knap dat Bliksem zo braaf blijft. Het is namelijk gewoon een kl*te stuk waar ontzettend hard gereden wordt. Kan je misschien niet beter door Boekelo richting school lopen? Of is dat heel erg om?

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:44

Ik heb van die korfjes , die kunnen in bestaande gewone stijgbeugels.
(alleen zijn de voetjes van je kindje nog zo klein dat de beugels 2x zo groot lijken...dat vertekende beeld had ik hier ook).
vervangen kan ieder individu een ander niet, maar dat hoeft ook niet. Een groot hart heeft voor iedereen zijn eigen plaatsje, zo heb ik zelf dat ervaren.
Geniet van het moment!