Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
ElineGC schreef:Ik ga morgen dus ook. Wil wat spulletjes kopen zoals menhandschoenen en gewone schoenen als ze die er hebben. Ik ga me daar abboneren op de mensport en me oriënteren op wagens en tuigen voor een tweespan mini's. En alle clinics bekijken. Druk programma want ik wil meerdere clinics zien die tegelijk zijn.
Staan er wat wagens voor mini's?
sorry dat ik het zeg. MoniqueT schreef:djuulsie schreef:Voskamp zit tegenwoordig in Eerbeek![]()
En jemig, wat een vreselijk dingsorry dat ik het zeg.
Ha ja, klopt. Maar heet natuurlijk nog wel Voskamp Hall. Ik vind het ook een verschrikking hoor, maar dat vind ik ook van die witte. Maar het verkoopt wel
NienSCHaap schreef:En als het niet verkoopt gaat het zo naar de spuiter
Toen ik een jaar of 10 geleden die witte voor het eerst zag, riep ik ook spontaan dat het ding te lelijk voor woorden was. ´t Woud had de eerste in Nederland, nu lopen er heel wat meer bij andere bedrijven.
.Napie schreef:Ik ben gisteren geweest. Tov vroeger (ik denk dat ik al sinds 2008 op paard en koets kom) mis ik wel echt de showelementen en de stands gericht op welzijnsinstellingen recreatie.
Ik stelde al een tijdje de aanschaf van een stal deken uit omdat ik een koopje hoopte te scoren maar helaas niets kunnen vinden. Alles gekocht bij de Menner. Vanavond nieuwe bit uitproberen. Ben benieuwd
Het zou ook leuk zijn als ze wat meer deden met innovaties. Nieuwe producten demonstreren bijvoorbeeld. Wat ik trouwens wel tof vond, was dat er veel aandacht was voor paramennen.
MoniqueT schreef:NienSCHaap schreef:En als het niet verkoopt gaat het zo naar de spuiter
Er blijkt een doelgroep voor te zijnToen ik een jaar of 10 geleden die witte voor het eerst zag, riep ik ook spontaan dat het ding te lelijk voor woorden was. ´t Woud had de eerste in Nederland, nu lopen er heel wat meer bij andere bedrijven.
safina schreef:Maar bottomline: als het volgend jaar weer ongeveer hetzelfde is, dan blijf ik denk ik maar thuis. Zelfs als ik weer vrijkaarten zou hebben. Want anders voelt het als voor de derde keer naar dezelfde film gaan. En zo goed was ie nou ook weer niet.