Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nies_ schreef:Inderdaad betere foto's, ik zou daarvoor de manen kortwieken en het hoofd en de benen netjes opscheren. Ook je tekst wat aanpassen. Kan veel gevatter, dit is veel te lang. Dingen als "tof", "goed" en "mooi" ben ik een beetje allergisch voor in een advertentie. Dat bepaal ik zelf wel.
presenteert vaak toch mooier dan met een kindje die nog niet de ervaring heeft om de pony op zijn best te laten lopen. Catnip schreef:Waar in België zit je, TS? Als je in de buurt zit, wil ik wel een keer komen voorrijden voor mooie verkoopfoto's. Daar word ik vaker voor gevraagd omdat ik een volwassene ben in een klein lichaampjepresenteert vaak toch mooier dan met een kindje die nog niet de ervaring heeft om de pony op zijn best te laten lopen.
In ieder geval veel succes, met betere foto's moet het vast lukken!
Edit: ik zie dat je al een passend ruitertje gevonden hebt, fijn!
Ilonaa__ schreef:Op marktplaats staat er dat hij al een tijdje onder het zadel is. Hier op bokt staat 3 weken, inmiddels dan 4. Een tijdje onder het zadel zou ik niet als 4 weken zien
MelissaV schreef:No way dat zijn manen er af gaan, dat gaat niet gebeuren.
MelissaV schreef:Qua bespiering nogmaals pony is nog niet heel lang onder het zadel (+- 3,5 maand) , is nog in de groei en heeft daarom wat weinig bespiering.
Sizzle schreef:MelissaV schreef:Qua bespiering nogmaals pony is nog niet heel lang onder het zadel (+- 3,5 maand) , is nog in de groei en heeft daarom wat weinig bespiering.
Geen bespiering is wat anders dan een totaal blote bovenlijn en omgekeerde hals.
Bij een 4 jarige sportpony verwacht ik veel meer 'rondingen'. We hebben het immers niet over een paard van eindmaat 1.80 die nog 10 cm te gaan heeft.
Hier zit nog veel werk in en het lijkt me geen lichaam wat makkkelijk te rijden is.
Maar dat kan heel goed aan de foto's liggen.
_Ekenna schreef:MelissaV schreef:No way dat zijn manen er af gaan, dat gaat niet gebeuren.
Want? Je wilt de pony verkopen, dus wat kunnen jou die manen schelen? Mensen gaan geen bijna €2000,- neerleggen voor een pony'tje wat ze voor de recreatie willen gebruiken (dit zijn vaak pony's met lange(re) manen). Op deze prijsklasse komen mensen af die een sportpony zoeken, dus hier hoort een sportcoupé bij. Dit staat sportief en chiquer. En mochten ze mensen 'm uiteindelijk wel zo kopen maken ze er zelf wel een sportcoupé van.
op mijn PC staan ze namelijk gewoon recht, heb er zelf ook een hekel aan als foto's op zijn kop staan. Weet niet hoe ik dat moet oplossen dus heb de op zijn kop foto's er gewoon afgegooid.