Monster_tos schreef:Als ze op kort gras staan is het ook zeker een aanrader! Die van mij staan nooit op zand, en toch had de merrie van mijn zusje behoorlijk wat zand in de darmen. At ze mee met het korte gras.
Dan ga ik er eens voor kijken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kabayo schreef:Ik volg!!
Ik heb hetzelfde probleem en ben ze nu aan het trainen! Hopen dat ze afslanken...
[ [url=m/wiJdh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vF0tAf.jpg]Afbeelding[/url] ]
, en een standfoto gemaakt om een idee te krijgen van haar conditie nu:

) of een kunstje. Vandaag was het laatste het geval.
Maar ik vind gewoon dat als ik ernaast sta dat er veel 'vetkwabben' zitten en de hangbuik lijkt ook erger dan op de foto.

en leuk om beetje 'samen' af te vallen
oeps. Ik krijg haar alleen niet dunner.
Ojajoh schreef:Shirley schreef:Oh jee...dat zijn inderdaad stevige nijlpaardjes![]()
Vind Sproet ook meevallen!
Het is ook maar net de fotografiekunst natuurlijk
Of je maakt zo een mislukte foto dat het lijkt of ze een tweeling heeft hahaha
[ Afbeelding ]
Maar idd hierboven ,die zwarte is wel een dikkerdje
. Hij is echt heel speels, druk, maar af en toe kun je zo lekker rustig met hem knuffelen
.
.
. Dus ik ernaar toe, ze stond inmiddels gelukkig te eten en ik kon haar zo pakken. Haar helemaal gecontroleerd op wondjes, dikke of warme benen maar dat was allemaal goed. Nog even laten draven, maar er was niks te zien
.
. In stap niks aan de hand, maar in draf loopt ze niet lekker op rechtsvoor. In stap en als ze stilstaat steunt ze er normaal op, ze tilt al haar voeten op, draait rondjes etc. Het is niet dik, warm, en er zijn geen wondjes, ik mag overal aanzitten. Alleen draf is niet goed. Dus dat wordt de komende dagen rust en koelen en als het niet beter wordt toch maar even een DA erbij... Maar het had zo veel erger kunnen aflopen
. Dus ik ga er voor zorgen dat dat prikkeldraad weg gaat. 
, dat wordt idd rustig aan doen, misschien heeft ze wel iets verrekt? Dat had Alex ook een keer met zijn springcapriolen. Hij was net gecastreerd en moest in de wei blijven, maar hij sprong telkens over alle draden heen terug naar zijn paddock en dat is bij ons 3 keer achter elkaar 90 cm springen en toen sprong hij een keer mis en er dwars doorheen. Hij heeft toen een weekje op metacam gestaan en daarna was het over. Fennadev schreef:Ik volg ook mee, ik heb zelf een shetlander die gewoon slank blijft dus tja die heeft weinig training nodig en mijn jonkie is aan de dunne kant.
Dit is Alex:
[ Afbeelding ]
Ach arme meid, dat wordt idd rustig aan doen, misschien heeft ze wel iets verrekt? Dat had Alex ook een keer met zijn springcapriolen. Hij was net gecastreerd en moest in de wei blijven, maar hij sprong telkens over alle draden heen terug naar zijn paddock en dat is bij ons 3 keer achter elkaar 90 cm springen en toen sprong hij een keer mis en er dwars doorheen. Hij heeft toen een weekje op metacam gestaan en daarna was het over.

tussen door lekker vri