Sincere schreef:In onze hunmemöller ook![]()
Je voelt je haast ongemakkelijk om lingerie uit te kiezen.
Ik neem altijd m'n moeder mee. Die staat dan als een soort waakhond voor het pashokje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lukasje schreef:Ik erger me eraan dat paardenspullen zo duur zijn, kleding vooral. Waarom kunnen kledingwinkels solden (koopjes) doen van 40, 50% en mag je in de ruitershop al blij zihn met een 30% korting op een belachelijk duur T-shirt?
Ook ergerlijk bovendien vind ik de soms onvoldoende produktkennis, vnl bij bitten.
dan vragen ze altijd aan mij welke maat en wat ik zoek, dan hebben zij het binnen een kleine minuut gevonden 
Ik weet na een bezoekje altijd precies wat hun gaan doen dit weekend, maar niks over het product dat ik wil kopen... Ze zijn áltijd met elkaar in gesprek en je komt er nauwelijks tussen... Rij sinds dien altijd naar Epple Jeck. Half uur verder rijden, maar stuk beter personeel
Laurora schreef:Persoonlijk heb ik me al een paar keer heel erg geërgerd bij de divoza, dit had met de werknemers te maken.
Naar mijn idee doen de lui daar nogal uit de hoogte, weten het het allerbeste en als je het er niet mee eens bent word je giftig aangekeken. (want nee, bitloze hoofdstellen, boomloze zadels en zonder sporen rijden, dat doen alleen domme mensen die niks van paarden weten en die niet kunnen rijden)
Het voorval van laatst spande toch echt de kroon, ik kwam daar binnen, nét mn allereerste eigen paard gekocht, ik zoek een halster, een werknemer vraagt mij enthousiast wat voor paard ik heb gekocht, ik vertel dat het om een fjordxkwpn gaat, kijkt ze me bijna misselijk aan en zegt; "ja maar wat heb je dáár nou aan, dat is vast een super lomp beest, daar kun je toch geen wedstrijden mee rijden?" Nou ik kon dr nek wel omdraaien.
Nooit meer teruggeweest.
Verder kan ik er ook heel slecht tegen dat als ik een winkel binnenkom er meteen iemand naar me toekomt met (meestal) een neppe glimlach, en me voordat de deur achter me helemaal dicht is vraagt of ze kan helpen. Euh... Nee dus, laat mij maar lekker snuffelen, als ik hulp nodig heb hoor je het vanzelf wel

Eva schreef:En inderdaad ook het gebrek aan kennis bij de medewerkers. Ik kwam in de winkel om laarzen te kopen, dame gaf mij een laars en zei, pas deze maar. Heb haar meerdere malen moeten vertellen dat dat niet gaat werken aangezien het mijn maten niet waren. Ze snapte er helemaal niks van...
Lukasje schreef:Ik erger me eraan dat paardenspullen zo duur zijn, kleding vooral. Waarom kunnen kledingwinkels solden (koopjes) doen van 40, 50% en mag je in de ruitershop al blij zihn met een 30% korting op een belachelijk duur T-shirt?
Ook ergerlijk bovendien vind ik de soms onvoldoende produktkennis, vnl bij bitten.
CharlotteR1 schreef:Dat van je paard vind ik echt gemeen... Als je nu in een winkel werkt of niet, zoiets zeg je toch niet? Iedereen toch z'n ding en ik ken fjorden die de m-proeven zéér netjes lopen hoor en ook die eventing rijden.
prugelpiet schreef:Ik wil even terugkomen op je witactie; 9 v/d 10 mensen hebben geen instagram... Dat maakt meedoen dus erg lastig!
Verder vind ik je heel positief overal over klinken, helaas zit je nogal ver weg, maar anders was ik zeker even komen kijken!
CharlotteR1 schreef:Laurora schreef:Persoonlijk heb ik me al een paar keer heel erg geërgerd bij de divoza, dit had met de werknemers te maken.
Naar mijn idee doen de lui daar nogal uit de hoogte, weten het het allerbeste en als je het er niet mee eens bent word je giftig aangekeken. (want nee, bitloze hoofdstellen, boomloze zadels en zonder sporen rijden, dat doen alleen domme mensen die niks van paarden weten en die niet kunnen rijden)
Het voorval van laatst spande toch echt de kroon, ik kwam daar binnen, nét mn allereerste eigen paard gekocht, ik zoek een halster, een werknemer vraagt mij enthousiast wat voor paard ik heb gekocht, ik vertel dat het om een fjordxkwpn gaat, kijkt ze me bijna misselijk aan en zegt; "ja maar wat heb je dáár nou aan, dat is vast een super lomp beest, daar kun je toch geen wedstrijden mee rijden?" Nou ik kon dr nek wel omdraaien.
Nooit meer teruggeweest.
Verder kan ik er ook heel slecht tegen dat als ik een winkel binnenkom er meteen iemand naar me toekomt met (meestal) een neppe glimlach, en me voordat de deur achter me helemaal dicht is vraagt of ze kan helpen. Euh... Nee dus, laat mij maar lekker snuffelen, als ik hulp nodig heb hoor je het vanzelf wel
Dat van je paard vind ik echt gemeen... Als je nu in een winkel werkt of niet, zoiets zeg je toch niet? Iedereen toch z'n ding en ik ken fjorden die de m-proeven zéér netjes lopen hoor en ook die eventing rijden.
Ze wist door het eerdere gesprek dat ons paard bont is. Dus ik denk dat het paard van de medewerker in roze rondliep en ze het dus een beetje persoonlijk aantrok dat we geen roze wouden