Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
J00P schreef:Voor het doel dat je voor ogen hebt vind ik de pony niet direct té oud.
Mocht ik ooit weer een paard kopen zou mijn voorkeur ook uitgaan naar een wat ouder paard die niet meer dagelijks gereden 'moet' worden.
Toch vind ik 20 of 24 jaar bijvoorbeeld op latere leeftijd een groot verschil.
ik denk dat het heel verstandig is om te gaan kijken, je ziet dan in levende lijve of de pony nog wat jaartjes mee kan (rustig gebruik) of eigenlijk al "op" is.
Waar ik wel het fijne van zou willen weten is de blessure die genoemd wordt in de advertentie. Tenminste als ik de goede advertentie voor me heb?

Tobbes schreef:Ik vindt sneu dat zo oud dier nog verkocht wordt.
Ik denk dat beestje prima kan voldoen als gezelschap en poets pony. Maar om te rijden zal ik echt niet zo oud diertje kopen.
Weliswaar niet meer geschikt om te rijden, maar ze geniet nog erg van aandacht en onze dochter van bijna 4 kan er echt alles mee. Koekjes geven, poetsen, wandelen en ze houd haar vast bij de hoefsmid
Pony blijft anders gewoon los staan, maar als onze dochter er bij is dan word ze vast gehouden...
Veel succes! 
Urion schreef:Lukiebradly ik krijg 1 vinkje te zien. Ze postte wel telkens pas na half 10 foto's en gisteren appte ze om half 12 foto's door. Misschien geen internet buiten de deur, kan ook. Maar de advertentie is er dus nog, ik kan hem alleen niet meer vinden dan haha.
Geerke dat was ter illustratie. Om rekening te houden met dochter moxt ze paardrijden interessant gaat vinden. Ik kan niet in de toekomst kijken.
noem mij een klein meisje wat met paarden opgroeit die het niet leuk vind