Mijn eigen renpaard: Who'sthedaddy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Re: Mijn eigen renpaard: Who'sthedaddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 19:34

Wat tof! Mooi dier ook!!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 20:03

xkimmie schreef:
Esmee_98 schreef:
Even op je profiel gekeken, en wat onwijs gaaf zeg. Hoe ben je ermee begonnen?
Veel succes met je studie en lekker genieten van je paardje! <3

Ik ben ermee begonnen nadat ik een topic op bokt plaatste omdat ik niet wist waar ik moest beginnen. Nu zijn we 5 jaar verder en heb ik voor de beste trainers gewerkt, goede paarden gereden en in de koersen gereden en al heb ik geen koers gewonnen heb ik nergens spijt van :)

Wat gaaf zeg! Lijkt me een fantastische ervaring.
Ben zelf denk ik iets te groot om jockey te worden, maar vind de rensport echt heel gaaf :)

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 20:14

Wat een mazzelaar is dat paardje :D! En zo mooi zwart, prachtig!

Ik heb ook een ex racepaard gekocht, vorige maand. Hij heeft drie races gedaan in 2014 maar kwam niet verder dan 9e plaats en is toen verkocht aan een vrouwtje, zij heeft hem negen maanden later op een veiling verkocht, en daar heeft een handelaar hem gekocht en ik heb hem van hem gekocht.... Hele reis heeft meneer afgelegd dus en hij is pas zeven jaar. Maar het is mijn bedoeling dat dit zijn laatste stop was :D. Ik ga hem met NH trainen (zie volg topic in onderschrift) en hopelijk wil mijn nu 3 jarige dochtertje later ook nog lekker met hem rijden! Het idee dat zij op haar dertiende en hij op zijn zeventiende leuke springwedstrijdjes doen lijkt me erg leuk :D.

Veel succes met je paardje en veel plezier *\o/*

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 20:20

Schitterend paard, heel veel plezier en succes met hem en met zijn omscholing! Een zwarte, oef, daar gaat mijn hart nog altijd harder van kloppen.

Voor mij ook niets anders meer dan een Engels volbloed ;)

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 20:44

Esmee_98 schreef:
Wat gaaf zeg! Lijkt me een fantastische ervaring.
Ben zelf denk ik iets te groot om jockey te worden, maar vind de rensport echt heel gaaf :)

Het was een fantastische ervaring. Ik ben ook aan de grote kant voor een lange carrière als jockey, wist ik al toen ik eraan begon en nu na 5 jaar lukt het me gewoon niet meer om op een gezonde manier m'n gewicht laag te houden!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 20:48

Gaaf dat je t geprobeerd hebt en ook echt een gaaf dier zeg!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 20:48

woepsie90 schreef:
Wat een mazzelaar is dat paardje :D! En zo mooi zwart, prachtig!

Ik heb ook een ex racepaard gekocht, vorige maand. Hij heeft drie races gedaan in 2014 maar kwam niet verder dan 9e plaats en is toen verkocht aan een vrouwtje, zij heeft hem negen maanden later op een veiling verkocht, en daar heeft een handelaar hem gekocht en ik heb hem van hem gekocht.... Hele reis heeft meneer afgelegd dus en hij is pas zeven jaar. Maar het is mijn bedoeling dat dit zijn laatste stop was :D. Ik ga hem met NH trainen (zie volg topic in onderschrift) en hopelijk wil mijn nu 3 jarige dochtertje later ook nog lekker met hem rijden! Het idee dat zij op haar dertiende en hij op zijn zeventiende leuke springwedstrijdjes doen lijkt me erg leuk :D.

Veel succes met je paardje en veel plezier *\o/*

In z'n paspoort staat dat hij bruin is maar ik vind hem ook zwart .
Ik kan echt iedereen die een leuk allround sport paard wilt aanraden om een een ex renpaard te kopen. Er zijn zat trainers in Engeland die regelmatig opzoek zijn naar een goed tehuis voor een leuk paard.
Soms bijna voor niks! Ik heb voor deze genoeg moeten betalen maar hij heeft geluk dat ik hem zo leuk vind!
Hoe heet jouw paard?( officiële koersnaam)

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:35

Citaat:
In z'n paspoort staat dat hij bruin is maar ik vind hem ook zwart .
Ik kan echt iedereen die een leuk allround sport paard wilt aanraden om een een ex renpaard te kopen. Er zijn zat trainers in Engeland die regelmatig opzoek zijn naar een goed tehuis voor een leuk paard.
Soms bijna voor niks! Ik heb voor deze genoeg moeten betalen maar hij heeft geluk dat ik hem zo leuk vind!
Hoe heet jouw paard?( officiële koersnaam)

Klopt, mijn ruin Harvey was niet duur haha. En ik heb en neem alle tijd om van hem een veilige allrounder te maken <3. Hij heette Singapore Story, wie weet ken je hem :D?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 06:34

Gaaf dier zeg! en lijkt me een super ervaring om 5 jaar te koersen als jockey..{was altijd mijn kinderdroom} maar ik snap wel dat het verstandig is om door te studeren. Ik hoop dat jullie veel plezier nog met en van elkaar zullen hebben!