Bekende nederlanders die paardrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 16:56

Bloodymary schreef:
Waarom alleen over Nederlanders? Madonna rijdt ook fanatiek paard bijvoorbeeld.

Omdat het een beetje lastig wordt om madonna in te vliegen. := Zie OP!
Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 06-08-16 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 16:58

xJolijn schreef:
@Jolandeee Victor heeft wel eens een rondje gereden voor Flikken Maastricht en ook een paar keer gelest voor De Brief van de Koning, geloof ik, maar hij rijdt niet. Tenminste, ik weet niet wat de ts bedoelt? Ik had begrepen mensen die echt met regelmaat rijden, zelf een paard hebben of in ieder geval íets met paarden hebben en niet "wel eens een rondje hebben gereden". Als het gaat om BN'ers "die wel eens op een paard gezeten hebben", zijn er best wat filmacteurs die voor een rol een stukje gereden hebben :Y)

Klopt. We zoeken echt BNers die wat paarden hebben. Niet die voor hun werk wel eens rijden.

Ibbel

Re: Bekende nederlanders die paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 17:01

Toevallig net in de krant (NRC) gelezen: Monique Knol, oud-wielrenster, heeft paarden en rijdt fanatiek.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:11

Ibbel schreef:
Toevallig net in de krant (NRC) gelezen: Monique Knol, oud-wielrenster, heeft paarden en rijdt fanatiek.

Kan ook niet missen met zo'n achternaam _O-

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:19

Nicolette Kluijver zat vroeger ook bij mijn oude manege had toen een erg leuk paard :j

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:26

Ibbel schreef:
Hmmm. Rutger Hauer zat ook op een paard in Floris. Maar of-ie nou paard kan rijden :=

Dan heb je hem vast niet gezien in Ladyhawk... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:27

Britt Dekker. Die kan echt leuk rijden. Rijdt nu volgens mij M1 met haar paard. Je kan altijd even kijken op haar Instagram of Facebook.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:39

Oud schaatsers Marja Vis haar ouders hadden vroeger (geen idee hoe en nu) een manege (Schellinkhout). Maar zo bekend is ze nu ook weer niet.
Je zou ook een email kunnen sturen naar bekende hippische fotografen, wie weet weten zij wel iemand waarvan jij echt JA! zegt.