Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xyzutu2 schreef:Hij heeft zijn bouw en gangen niet mee, maar wel een leuk hoofdje. Plus natuurlijk de juiste kleur. Als het een vosje was geweest met deze bouw en dit halve papier dan zou hij tussen de 1000 en 2000 hebben gekost. Duur kleurtje dus.
ruitje schreef:Ik weet niet of jij een beetje in de handel zit, ik wel toevallig. En de markt is krap, weinig gefokt de laatste jaren schat ik zomaar in.
Als hij dan gezond is, voor een 3 jarige braaf en een opvallende kleur heeft, had ik 'm ook eerst voor dit bedrag neergezet.
Zakken kan je altijd nog of niet soms. Ik snap nooit zo goed waarom mensen vallen over een vraagprijs, haar paard, haar prijs
Echt goede sportpony's zijn goed geld waard, MITS, de knoppen erop zitten. In ieder geval t/m M en liever nog t/m Z. Want dure pony's worden gekocht door ouders met geld om kinderen goed te laten presteren in de korte tijd dat ze zich in de kijker kunnen rijden. Tot 18 jaar en dan moet je nog wel een grote maat pony hebben, anders is het geen gezicht. Die beginnen niet met een pony van 3 die niks kan.