Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat van de andere bijrijdster wordt verwacht dat ze verantwoordelijker is door haar leeftijd: oke. Maar kwetsbaarder? We zijn dezelfde grootte, in totaal verschillen we qua jaren volgensmij niet veel van rij-ervaring en rijden ook op ongeveer hetzelfde niveau (vinden we beide). Dus hoe ik dan kwetsbaarder ben is voor mij een beetje een raadsel.

( ik ben best benieuwd of het je gelukt is
) imke1 schreef:ik hoop voor je dat jullie tot een akkoord komen![]()
hou je ons op de hoogte van de vorderingen?( ik ben best benieuwd of het je gelukt is
)
maar oke, helaas, hopelijk valt er nog iets van te maken. We overleggen nu over andere dingen die ik zou kunnen doen dus in dat opzicht is het wel een soort van oké. onbarefeet schreef:imke1 schreef:ik hoop voor je dat jullie tot een akkoord komen![]()
hou je ons op de hoogte van de vorderingen?( ik ben best benieuwd of het je gelukt is
)
Ik heb een gesprek gehad. Rijden vindt ze geen optie door financiële redenen (oftewel: als ik val moet zij daarvoor betalen, denkt ze). Terwijl mij belooft is dat het mocht als het paard weer een tijdje onder het zadel wasmaar oke, helaas, hopelijk valt er nog iets van te maken. We overleggen nu over andere dingen die ik zou kunnen doen dus in dat opzicht is het wel een soort van oké.
onbarefeet schreef:Ik heb een gesprek gehad. Rijden vindt ze geen optie door financiële redenen (oftewel: als ik val moet zij daarvoor betalen, denkt ze). Terwijl mij belooft is dat het mocht als het paard weer een tijdje onder het zadel wasmaar oke, helaas, hopelijk valt er nog iets van te maken. We overleggen nu over andere dingen die ik zou kunnen doen dus in dat opzicht is het wel een soort van oké.

YamaSaki schreef:Maar wat is dan de reden dat jij er niet op kan, ondanks dat dit eerder wel was afgesproken zeg maar?
En wat bedoel je dan precies met "mag een ander bijrijdpaard zoeken"?

) doet gewoon ook alle klusjes en is net zo betrokken als ik.
.