!Vee plezier morgen en lekker genieten van de mooie omgeving
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ze liepen allemaal netjes achter elkaar aan enzo.
) haflinger. Skippy, favoriet, danina en odin waren sowieso heeeeel braaf.
Gelukkig heb ik de mazzel dat ik 7 dagen per week buiten kan rijden 
). Ik rijd normaal meestal ook op zaterdag in het bos, als ik les zou hebben. Ik vindt het veel leuker dan een les, maar dat is voor iedereen persoonlijk uiteraard. 

Only2Bianca schreef:Schoorl is prachtig en ook ik heb bij Poelenburgh mijn eerste buitenrit gemaakt (was toen ook 'al' 32![]()
Echt genieten van het bos, de duinen en het strand! Goede begeleiding met hart voor de paarden. Niet kunnen (willen) lichtrijden betekende gewoon terug - best pittig voor de toeristen die mee waren dus maar paarden op 1!
Have fun! Ennuhhh vraag of ze even een foto van je maken tijdens de pauze momenten! Een herinnering is altijd leuk aan zo'n super ervaring!
) IJsco_Love schreef:Gaat helemaal goed komen! Als ik met mijn paardjes buitenrij kom ik vaak groepen van poelenburgh tegen, zit hier vlakbij, en het ziet er altijd heel goed georganiseerd uit![]()
Je rijdt vijf jaar schreef je, dus het gaat je vast lukken!![]()
Go with the flow, die paarden van poelenburgh weten precies wat ze moeten doen![]()
Ik weet niet of je ook hier uit omgeving Schoorl komt maar het weer is vandaag niet zo fantastisch...de zeewind is wat koud. Zou gaan voor shirt met lange mouwen! Of tshirt met dun jasje.
Laat je horen hoe het was?