Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had vroeger een pony waar ik ook vrij fanatiek dressuurwedstrijden mee reed, ook bij de paarden. Mijn man reed toen alleen in de groepslessen van de club en bij de carrouselgroep van de manege. Later met werk en gezin is het bij mij wat meer op de achtergrond geraakt, mijn man is wat meer blijven rijden. Maar ja, oudste kind kwam op rijdbare leeftijd en wilde wel op ponyrijden, korte carrière want er waren maar weinig jongens en dat was saai. Daarna kwam dochter, die heeft het volgehouden tot ze ging studeren, eerst manege, toen verzorgpony, toen eigen pony tot pony hoefkatrol kreeg en zij ging studeren.
Hij is toen wel gaan mennen. Wij hebben nu weer zo'n 2,5 jaar een relatie en hij rijdt inmiddels ook op mijn paard. Ik vind het erg fijn dat ik niet hoef uit te leggen dat mijn paarden hoge prioriteit hebben. In het weekend gaan we lekker samen naar stal en op vakantie samen gaan we ook altijd een dagje paardrijden.