meer bokkers met een Rijdende partner?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:09

Je vriend ik dat de linker of de rechter man }>

Leo

Re: meer bokkers met een Rijdende partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:11

Die op de schimmel is een vrouw dus ik had verdere uitleg achterwege gelaten :))

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:13

Had ik niet gezien dat het een vrouw was. Ik had wel door wie je man was hoor, ik maakte een grapje :))

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:23

Mijn man en ik hebben elkaar leren kennen bij de studentenrijvereniging, dus dat was meteen duidelijk :D Ik had vroeger een pony waar ik ook vrij fanatiek dressuurwedstrijden mee reed, ook bij de paarden. Mijn man reed toen alleen in de groepslessen van de club en bij de carrouselgroep van de manege. Later met werk en gezin is het bij mij wat meer op de achtergrond geraakt, mijn man is wat meer blijven rijden. Maar ja, oudste kind kwam op rijdbare leeftijd en wilde wel op ponyrijden, korte carrière want er waren maar weinig jongens en dat was saai. Daarna kwam dochter, die heeft het volgehouden tot ze ging studeren, eerst manege, toen verzorgpony, toen eigen pony tot pony hoefkatrol kreeg en zij ging studeren.
Tsja, wat nu? Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en sinds vier jaar ons eigen paard. Op mijn man's lengte gekocht maar we kunnen we allemaal mee rijden: man hoofdruiter (met af en toe wedstrijd), ik bijrijder/coach/groom, dochter vakantieruiter en zoon af en toe een ritje in de bak, dus met recht familiepaard. :j

Afbeelding

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:46

He wat een leuk topic !

Mijn vriend heb ik leren kennen op een ranch voor paardrijvakanties in Zuid-Frankrijk. Hij leste toen 1 keer per week op een western manege.
Inmiddels heeft hij al anderhalf jaar een eigen paard en rijd dus nu 4 a 5 keer per week.
En nog steeds gaan we ieder jaar naar de plek waar wij elkaar hebben leren kennen!

Het maakt het zo veel makkelijker als je zo'n tijdrovende hobby samen kan delen. Hoewel we ons nooit met elkaar bemoeien qua rijden ben je toch wel samen. Heerlijk!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:50

Jazeker rijdt mijn partner ook! Uit eigen initiatief (dit zeg ik er altijd even duidelijk bij omdat mensen me altijd aankijken alsof ik hem een pistool op zijn hoofd heb gezet om lessen te nemen).
Hij heeft een aantal lessen genomen om te leren paardrijden. De instructeur gaf aan dat hij klaar was om zelf te gaan leren en daarna hebben we nog een aantal keer een paard gehuurd. Momenteel zijn we opzoek naar een huurhuisje waar we binnen nu en een paar maanden naartoe kunnen verhuizen (moeten nog even afwachten met mijn werk).. en daarna zien we wel of er voor hem ook een eigen dier komt. Hij wil het heel graag :)

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 10:51

Ik heb mijn vriend zo'n vijftien jaar geleden op de manege leren kennen. Ik had toentertijd mijn paard al. Na een mislukte relatie van een paar maanden met mij is hij gestopt met rijden :o Hij is toen wel gaan mennen. Wij hebben nu weer zo'n 2,5 jaar een relatie en hij rijdt inmiddels ook op mijn paard. Ik vind het erg fijn dat ik niet hoef uit te leggen dat mijn paarden hoge prioriteit hebben. In het weekend gaan we lekker samen naar stal en op vakantie samen gaan we ook altijd een dagje paardrijden.