Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VEGASS schreef:..... maar ik denk niet dat een paard het rijden gaat missen. Nu kan hij iedere dag doen wat hij wil en hoeft niet de kunstjes te doen die iemand van hem vraagt. Ook staat hij de hele dag lekker buien wat hij graag wil....maken wij ruiters het rijden niet fijner als dat die paarden eigelijk vinden? Zou er een paard zijn die zich verheugd op een dressuurlesje??
, maar dat is alles. Ze bleven net zo aanhankelijk als het om ons gaat en nu inmiddels rijden we ze weer en dat is ook OK. Maar ze hebben het rijden echt niet gemist.
. En hij heeft niet alleen wat littekens op zijn ziel ook in zijn lijf die het maken dat je daar toch ook rekening mee moet houden met rijden. 
zomer 24/7 wei in een groepje, winter alleen snachts op stal en paard is daar zo bekomen en nog rustiger en liever geworden daar staan wij van te kijken. Hopelijk gaat de jouwe het ook zo leuk vinden en fijn dat je dit voor hem wil doen
VEGASS schreef:hallo iedereen, inmiddels knoop doorgehakt, wat een knal hihi. Stal opgezegd en volgende week ga ik kijken bij van der Kruis en de beslissing nemen of het de groepsstalling wordt of op de natuurwei....ik hou jullie op de hoogte. Denk dat hij het heerlijk gaat hebben