Ik snap het ook niet Ten eerste klink je heel kinderlijk Ten 2e als je weg wilt ga je toch En dan kun je ze zelf bijvoeren. Hoe oud ben je? Heb je foto's van de paarden? Hoe oud zijn de paarden dan?
Wat me ook opvalt (behalve dat het een heel warrig en vaag verhaal is) is dat ze in haar eerdere berichten zegt dat ze (meer dan) 8 pony's heeft, hier nog maar twee. En hier zegt ze dat ze in het buitenland woont, terwijl ze in eerdere berichten 'het rivierengebied' zegt...
Als ze te mager zijn, zou ik ze maar eens gaan (bij)voeren. Dat wil wel eens helpen...
Laatst bijgewerkt door Athelas op 22-07-16 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt
TS reageert op het penny's forum, dat zegt volgens mij al genoeg. En uuuhm, hallo interpunctie?
OutOfTheWood
Geplaatst: 22-07-16 18:02
Misschien heeft ze het over 2 Ponyta's :Q
Anoniem
Geplaatst: 22-07-16 18:22
De manier van typen/schrijfwijze en het verhaal komt me bekend voor... Heeft al meermaals op bokt gestaan, dan al niet in iet wat andere vorm. En volgens mij een ander account. Heel bokt was toen in rep en roer, er werd haar zelfs woonruimte aangeboden incl voor haar paard (fjord dacht ik.) de andere paarden waren van haar man. Uiteindelijk zakken de gemoederen en is alles weer koek en ei... Tot er weer een topic als deze opduikt.. Weet eigenlijk voor 99% zeker dat dit om dezelfde persoon gaat.
Vero
Geplaatst: 22-07-16 18:25
Dat is echt te erg, willen mensen je helpen door zelf woonruimte en stalling (!!) aan te bieden. Is het allemaal nep. Je moet echt wel veel eerder ophouden met die grap dan, als je het al een grap kan noemen als mensen er zo door geraakt worden...
Het kwam mij ook bekend voor, zoals Mando en Euforie al zeggen. Daar kwam meer bij kijken, ik geloof dat dat wel serieus was toen. Dacht ook dat dit dezelfde was, maar dat is al wel een aantal maanden geleden.
Irisjeeh1999
Geplaatst: 22-07-16 19:10
Britta31 schreef:
Is er ook cavia politie
Dit dacht ik ook Heeft niks met het verhaal te maken maar oke, cavia politie..