Nk bixie Ermelo , charlotte(8) en jasmijn(7)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NinkeG

Re: Nk bixie Ermelo , charlotte(8) en jasmijn(7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 14:50

Wat leuk :)

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 16:42

hoe schattig is dit zeg! <3

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-16 20:28

CastaMickey schreef:
Lacoste heb je bij Marianne vandaan toch? :D
Supergave ervaring lijkt me dat <3

Klopt... ken je hem ?

_Tamara schreef:
Oh wat geweldig die foto's :D Ik heb jullie dan nog gezien, want ik was mee schrijven met mijn moeder die de bixie jureerde. Was echt een hele leuke dag en een prachtige ervaring zo voor de kids!

Wat leuk.. namens de kids en mij onwijs bedankt voor het schrijven en jureren.

Inderdaad een geweldige dag waar ze het nog lang over zullen hebben.

chocobroodje schreef:
Oh ik vind die bbixie wedstrijden zo leuk :D Alleen vraag ik me af of de cap van je jongste niet te hoog is, lijkt alsof haar zicht wordt belemmerd omdat ie zo diep op het koppie staat. Bij je oudste zie je haar ogen en bij je jongste alleen het randje van de cap. Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik had vroegah ook zo'n kreng en dat merk je pas echt als je een keer met een ander model rijdt :j

Sas gaf het antwoord al maar klopt idd. Je hebt gelijk. :)

kwita schreef:
Alleen al die rozetten zijn als een droom voor de kindjes laat staan heel die belevenis...dan is het soms zo jammer dat we te ver weg wonen van ermelo en de meeste bixi proeven, wat zou ons kindje het graag ook eens doen! ;)

Het was voor ons ook anderhalf uur met de trailer.. normaal blijven we dichterbij huis maar voor deze keer een uitzondering gemaakt..
In welke hoek zitten jullie ?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:12

maartje_h schreef:
CastaMickey schreef:
Lacoste heb je bij Marianne vandaan toch? :D
Supergave ervaring lijkt me dat <3

Klopt... ken je hem ?

Kennen is een groot woord, ik heb bij Marianne stage gelopen tijdens de middelbare school en hem daar gezien. Maar was maar een weekje

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Nk bixie Ermelo , charlotte(8) en jasmijn(7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:30

Wat een leuke pony's! En wat gaaf zo met de meiden, op zo'n locatie tussen de toppers. Leuk dit topic, om te zien hoe zij zoiets beleven hihi.

Tip voor de proeven, ik longeer de pony van mijn dochter af en toe met een driehoeksteugel, als ze doorhebben dat dit een fijne houding is zoeken ze hem zodra de kinderen hun handen stilhouden vanzelf op, maakt het allemaal net wat makkelijker. :)