Knappe PRE weer in de ring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

Re: Knappe PRE weer in de ring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 09:13

Ik blijf hem dan vast houden. Doordat ik spanning in mijn schouders opbouw krijg ik die in de proef niet meer los. Daardoor hou ik hem voor te veel vast waardoor hij geen ruimte krijgt om te verruimen. Moet zeggen dat sinds ik naar de fysio ga het wel een stuk beter is geworden.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:09

Leuk dier! <3

Ze zijn niet echt makkelijk hè. Maar je leert er veel van!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 14:54

lovemario schreef:
Ik blijf hem dan vast houden. Doordat ik spanning in mijn schouders opbouw krijg ik die in de proef niet meer los. Daardoor hou ik hem voor te veel vast waardoor hij geen ruimte krijgt om te verruimen. Moet zeggen dat sinds ik naar de fysio ga het wel een stuk beter is geworden.

Loslaten dus..misschien helpt het om hem voor iets meer ruimte te geven en letterlijk je handen wat naar voren te doen.

lovemario

Re: Knappe PRE weer in de ring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 22:57

Ik weet dat ik moet los laten maar Doordat mijn spieren in mn schouders zo strak staan ( waar ik voor behandeld word dmv naalden in de spieren te prikken) kan ik het dus heel moeilijk loslaten. Thuis lukt het wel maar dan moet ik zelf even rekken en strekken maar dat kan ik de proef helaas niet