Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waarschijnlijk de grootste ruiter op je foto's ;P Hij was de langzame bij de speedpass hahahaha was de eerste keer
vilheide schreef:Is Eric een zoon van Cees Fokker?
Citaat:Dan heeft hij zijn lengte in elk geval niet van zijn vader geërfd.
Zijn moeder Isabelle is jurylid en ook totaal niet lang. Zijn broertje is ook zo lang.
_Femkeeex schreef:Ik ben er dit jaar voor de eerste keer geweest en ik vond het heel gaaf !( ik ben alleen vandaag geweest )
Voor al die fjordkleurige IJslander , die hele hoge punten van je jury kreeg en tijdens de laatste ronde moest lopen, vond ik retegaaf.
Je foto´s zijn heel mooi geworden![]()
Volgende jaar de wereld kampioenschappen ?
"fjordkleurige" .. ghihi

melody7 schreef:Dankjullie!
Ja leuk, uitgelicht!
Jeffcha, ik heb van allebei wel wat, ik pb ze![]()
Cchanny, grappig dat jij er ook was! Waar ergens zat jij dan? Wij zaten bij de baan bij de eerste geluidspaal vanaf de telgangbaan gezien. Bij de speedpass zaten we vlak voor de tijdmeters.
Is de fjordkleurige geen valk? Wij hadden het over de 'knappe valk' maar ik ben ook niet denderend met kleuren
kwita schreef:als niet kenner wat betekenen die gekleurde banden om de armen van de ruiters?
Wat een prachtig zicht!
melody7 schreef:RavenIris, hoe werken die controles eigenlijk? Daar krijg je als publiek natuurlijk wat minder van mee dus daar ben ik wel benieuwd naar.