Penny abonnees

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Penny abonnees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 22:55

@Deni11 Woww leuk ik kijk er naar uit. Is dat dan je echte naam of de naam van het personage? En in welke nummers kwam je nog meer voor, en hoe heette je daar in?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 22:59

Mijn merrie staat nu op de voor pagina ;) dus heb hem in de bus gekregen telde dat ook hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:30

pinkie87 schreef:
Mijn merrie staat nu op de voor pagina ;) dus heb hem in de bus gekregen telde dat ook hahaha

Aahh Debbie <3 Superleuke pony :D Die vos toch?

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:37

ik zou stiekem ook wel weer eens de penny gaan halen :') Maar denk dat ik er voort toch een beetje te oud voor ben geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:38

Het is wel leuk hoor :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:11

Jah klopt en afgelopen februari stond mijn er stippen pony voor op de cover die is ook van mij ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:20

pinkie87 schreef:
Jah klopt en afgelopen februari stond mijn er stippen pony voor op de cover die is ook van mij ;)

Dat was in januari toch? :o? Nummer 3 :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:46

Jah klopt kan ook!! Die is ook van mij binnenkort gaat hij een avontuur beleven!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:47

pinkie87 schreef:
Jah klopt kan ook!! Die is ook van mij binnenkort gaat hij een avontuur beleven!!

Ik zag jouw stippenpony (Nox) ook op Animal Event! Heb hem even geaaid :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:00

Haha jah klopt daar waren we inderdaad ook dit jaar is horse event wat vroeg denk ik ik hoop volgend jaar daar na toe te kunnen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:06

pinkie87 schreef:
Haha jah klopt daar waren we inderdaad ook dit jaar is horse event wat vroeg denk ik ik hoop volgend jaar daar na toe te kunnen!!

Ik ga niet naar Horse Event dit jaar :(

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:33

XxFyrstaxX schreef:
@Deni11 Woww leuk ik kijk er naar uit. Is dat dan je echte naam of de naam van het personage? En in welke nummers kwam je nog meer voor, en hoe heette je daar in?

Echte naam die ze ook gebruiken in het verhaal..
De penny's waar ik in sta zijn tot hb ik apart bewaard maar kan ze even niet vinden, maar de volgende penny sowieso in de gaten houden *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:35

Deni11 schreef:
XxFyrstaxX schreef:

Echte naam die ze ook gebruiken in het verhaal..
De penny's waar ik in sta zijn tot hb ik apart bewaard maar kan ze even niet vinden, maar de volgende penny sowieso in de gaten houden *\o/*

Ik kan niet wachten :') Welke penny stond je nou in??? :')

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:10

Oh oh oh! Jullie berichtjes doen me echt ergens aan herinneren!

Ik heb 'vroeger' ook nog in de penny gestaan met mijn verzorgpaardje Juno!

Nummer 1 van 2010, 6 jaar geleden dus (Jeetje ik word oud :P ) Wacht was toen nog de Penny plus!

Heb de penny nog steeds liggen!

Afbeelding

Wat een penny meisje was ik toch! Vooral het Ho(o)i! en (_) (_) van :') :') (Heb het andere meisje haar gezicht even wazig gemaakt i.v.m. privacy)

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:07

Muffin01 schreef:
Oh oh oh! Jullie berichtjes doen me echt ergens aan herinneren!

Ik heb 'vroeger' ook nog in de penny gestaan met mijn verzorgpaardje Juno!

Nummer 1 van 2010, 6 jaar geleden dus (Jeetje ik word oud :P ) Wacht was toen nog de Penny plus!

Heb de penny nog steeds liggen!

[ Afbeelding ]

Wat een penny meisje was ik toch! Vooral het Ho(o)i! en (_) (_) van :') :') (Heb het andere meisje haar gezicht even wazig gemaakt i.v.m. privacy)

Ooh die Penny heb ik zo goed bewaard, dat was namelijk de allereerste die ik kreeg!

Edit: Toen stonden er nog wat nuttige dingen in de Penny. Als ik nu een Penny opensla in de winkel zie ik maar weinig informatieve dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 23:59

Ja, dat vind ik heel erg jammer.

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 00:29

Ik vind het ook zo oniformatief, ze mogen best wel wat meer tips geven (niet dat we tips nodig hebben) en wat anders verzinnen want elke keer gaat het over een droompony (vind ik wel leuk maar ze moeten een x wat nieuws verzinnen).

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:12

Ik was ook penny gek *\o/* alleen totdat allemaal strips terugkwamen -O- ik had namelijk allemaal oude pennys gekregen en echt alle strips worden herhaald...nu ben ik meer van de hoefslag, en die vind ik ook veel fijner met alle (nuttige) informatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:49

marisje2003 schreef:
Ik vind het ook zo oniformatief, ze mogen best wel wat meer tips geven (niet dat we tips nodig hebben) en wat anders verzinnen want elke keer gaat het over een droompony (vind ik wel leuk maar ze moeten een x wat nieuws verzinnen).

Hoezo heb je geen tips nodig? Je bent toch nooit uitgeleerd? Zo klink je wel een beetje verwaand vind ik -O-

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 12:23

XxFyrstaxX schreef:
marisje2003 schreef:

Hoezo heb je geen tips nodig? Je bent toch nooit uitgeleerd? Zo klink je wel een beetje verwaand vind ik -O-

Snapte ik ook niet helemaal, misschien bedoelt ze dat ze al genoeg tips krijgt van instructrice ofzo? >;)

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:25

marisje2003 schreef:

In dat geval snap ik wel waarom er geen tips meer in staan, we hebben ze niet nodig :+

Maar ik bedoel meer, geen standaard tips, maar bijvoorbeeld een uitleg over vrijheidsdressuur ofzo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:32

Ik wil juist tips! En niet alleen over vrijheidsdressuur, maar ook over alledaagse dingen zoals voeding, huisvesting etc. daar heb je tenminste wat aan.

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:36

XxFyrstaxX schreef:
Ik wil juist tips! En niet alleen over vrijheidsdressuur, maar ook over alledaagse dingen zoals voeding, huisvesting etc. daar heb je tenminste wat aan.

:j
Een beetje meer zoals je ook wel in de Bit vind, waar ik nu een abonnement op heb.
Maar natuurlijk worden wij zelf ook ouder, want de kinderen die nu 9 en 10 zijn vinden dit leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:40

Ja, maar de Bit is bijvoorbeeld niet erg begrijpelijk voor kinderen van 9 jaar ofzo. Penny is eigenlijk het enige paardenblad voor de jongere kinderen, daar moeten ze wel gebruik van maken.

Bit is eigenlijk ook niet veel soeps meer vind ik, 75% is nu vooral mode. Ik lees liever de Hoefslag of de Ros.

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:46

XxFyrstaxX schreef:
Ja, maar de Bit is bijvoorbeeld niet erg begrijpelijk voor kinderen van 9 jaar ofzo. Penny is eigenlijk het enige paardenblad voor de jongere kinderen, daar moeten ze wel gebruik van maken.

Bit is eigenlijk ook niet veel soeps meer vind ik, 75% is nu vooral mode. Ik lees liever de Hoefslag of de Ros.

Ik bedoel dan van die artikelen, en dan makkelijker uitgelegd. ;)