Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus heb hem in de bus gekregen telde dat ook hahaha
XxFyrstaxX schreef:@Deni11 Woww leuk ik kijk er naar uit. Is dat dan je echte naam of de naam van het personage? En in welke nummers kwam je nog meer voor, en hoe heette je daar in?
Deni11 schreef:XxFyrstaxX schreef:@Deni11 Woww leuk ik kijk er naar uit. Is dat dan je echte naam of de naam van het personage? En in welke nummers kwam je nog meer voor, en hoe heette je daar in?
Echte naam die ze ook gebruiken in het verhaal..
De penny's waar ik in sta zijn tot hb ik apart bewaard maar kan ze even niet vinden, maar de volgende penny sowieso in de gaten houden
Welke penny stond je nou in???
) Wacht was toen nog de Penny plus!
(Heb het andere meisje haar gezicht even wazig gemaakt i.v.m. privacy) Muffin01 schreef:Oh oh oh! Jullie berichtjes doen me echt ergens aan herinneren!
Ik heb 'vroeger' ook nog in de penny gestaan met mijn verzorgpaardje Juno!
Nummer 1 van 2010, 6 jaar geleden dus (Jeetje ik word oud) Wacht was toen nog de Penny plus!
Heb de penny nog steeds liggen!
[ Afbeelding ]
Wat een penny meisje was ik toch! Vooral het Ho(o)i! en (_) (_) van![]()
(Heb het andere meisje haar gezicht even wazig gemaakt i.v.m. privacy)
marisje2003 schreef:Ik vind het ook zo oniformatief, ze mogen best wel wat meer tips geven (niet dat we tips nodig hebben) en wat anders verzinnen want elke keer gaat het over een droompony (vind ik wel leuk maar ze moeten een x wat nieuws verzinnen).
XxFyrstaxX schreef:marisje2003 schreef:Ik vind het ook zo oniformatief, ze mogen best wel wat meer tips geven (niet dat we tips nodig hebben) en wat anders verzinnen want elke keer gaat het over een droompony (vind ik wel leuk maar ze moeten een x wat nieuws verzinnen).
Hoezo heb je geen tips nodig? Je bent toch nooit uitgeleerd? Zo klink je wel een beetje verwaand vind ik
marisje2003 schreef:Ik vind het ook zo oniformatief, ze mogen best wel wat meer tips geven (niet dat we tips nodig hebben) en wat anders verzinnen want elke keer gaat het over een droompony (vind ik wel leuk maar ze moeten een x wat nieuws verzinnen).

XxFyrstaxX schreef:Ik wil juist tips! En niet alleen over vrijheidsdressuur, maar ook over alledaagse dingen zoals voeding, huisvesting etc. daar heb je tenminste wat aan.

XxFyrstaxX schreef:Ja, maar de Bit is bijvoorbeeld niet erg begrijpelijk voor kinderen van 9 jaar ofzo. Penny is eigenlijk het enige paardenblad voor de jongere kinderen, daar moeten ze wel gebruik van maken.
Bit is eigenlijk ook niet veel soeps meer vind ik, 75% is nu vooral mode. Ik lees liever de Hoefslag of de Ros.