Bizzybijtje schreef:Hij verbiedt het haar toch helemaal niet? Ik kan het best begrijpen hoor, dat hij geen paard aan huis wil. Precies om de bovenstaande argumenten. Ik zou serieus overwegen om gewoon een paard in volpension te zetten, als ie daar nog problemen mee heeft wordt het wellicht een ander verhaal.
Hij maakt het haar wel zo onplezierig mogelijk. "eist" halvelinge dat ze snel terug is van de paarden....
Ik zou met zo iemand niet willen of kunnen samen zijn.
Hij hoeft mijn hobby niet te delen (mijn man doet dat ook niet) maar me op zijn minst plezier gunnen vind ik wel een beetje nodig. Als ik naar mijn hobby ga wil ik geen "ben je snel terug?" maar een "amuseer je lieverd" zoals ik ook bij hem doe. Als iemand je plezier niet gunt dan zit er IMO iets niet goed tussen jullie.
? Ik kan het best begrijpen hoor, dat hij geen paard aan huis wil. Precies om de bovenstaande argumenten. Ik zou serieus overwegen om gewoon een paard in volpension te zetten, als ie daar nog problemen mee heeft wordt het wellicht een ander verhaal.
De rest is lekker om te prutsen en de klooien.

Begrijp ik nu goed dat je nog helemaal geen eigen paard hebt??
Maar dit is wel zoiets groots, dat je er naar mijn mening wel echt allebei achter moet staan wil het werken.