Penny's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:18

KoudbloedKim schreef:
Ik vind Penny's geweldig. <3
Dan bedoel ik de meisjes (en jongens) in vaak te grote rijlaarzen, rijbroek, bodywarmertje met een poetstasje in de hand op hun fietsje naar de manege.
Daar allemaal vlechtjes in de manen van 'hun' pony maken en lekker tutten om vervolgens met een blij gezicht op de pony te mogen rijden.
Ik erger me daar absoluut niet aan!

Moet zeggen dat ik zelf ook echt nog best een hoog Penny-gehalte heb: lekker bij de paarden in de wei zitten, spontaan besluiten om zonder tuig een rondje door de wei te rijden en gewoon lekker tutten en knuffelen.

AWW ja dat zijn de leuke penny's :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:19

Ik ben 55 en mijn paardjes staan op de Penny.
Dus.... ik ben ook een Penny.
Ik haat het woord als je iemand zo noemt. Voelt voor mij als een scheldwoord.
Laat iedereen in zijn waarde.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 13-07-16 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:19

Precies die. Veel mensen op Bokt nemen mensen onder de 15 jaar niet serieus omdat ze meteen denken dat het een Penny is. En nee, een penny is geen meisje met een roze cap en een shetlander, een penny is een verwaand kind dat alles beter denkt te weten.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:20

XxFyrstaxX schreef:
Azmay schreef:
Ik vind het altijd zo heerlijk dat de enige die klagen over penny's toch maximaal 14 zijn en in mijn ogen die leeftijd dus nog nauwelijks ontgroeid :+

Ja, elk meisje rond die leeftijd is een Penny :j Logisch.

Precies dit *\o/* maar deze penny werkt wel bij de manege om de andere penny's te helpen :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:20

XxFyrstaxX schreef:
Precies die. Veel mensen op Bokt nemen mensen onder de 15 jaar niet serieus omdat ze meteen denken dat het een Penny is. En nee, een penny is geen meisje met een roze cap en een shetlander, een penny is een verwaand kind dat alles beter denkt te weten.

Maar dat is een definitie die jij er aan gegeven hebt.
Ik zie penny's compleet anders..

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:21

XxFyrstaxX schreef:

Jup wij kunnen ook echt geen paarden Nageeflijk rijden.... Ook al zien ze een foto nee dat kan gewoon niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:22

Azmay schreef:
XxFyrstaxX schreef:

Maar dat is een definitie die jij er aan gegeven hebt.
Ik zie penny's compleet anders..

Dat is dan hoe jij het ziet. Ik noem dat normale kinderen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:22

roosje2003 schreef:
XxFyrstaxX schreef:

Jup wij kunnen ook echt geen paarden Nageeflijk rijden.... Ook al zien ze een foto nee dat kan gewoon niet :')

Voor mij kom jij zelf nu enorm verwaand over :o

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:23

XxFyrstaxX schreef:
Dit dames en heren, is een echt Penny boek. Aan de andere kant ook wel schattig :o
[ [url=m/WAOdd3.jpg]Afbeelding[/url] ]

:o

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:24

XxFyrstaxX schreef:
xBontfire schreef:
Spoiler:
Ik vind niet echt dat iemand uit het jaar 2003 iets mag zeggen over een leeftijd die ze hoogstwaarschijnlijk nauwelijks ontgroeid is. :o

Maar nee ik erger me niet aan schattige meisjes met roze capjes die graag eerder komen bij de les, de pony's extra goed willen poetsen en vlechtjes willen maken.

Ze zegt niks over een leeftijd. Ze zegt iets over Penny's. Daar zit een verschil in.

Bedankt *\o/*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:25

Voor mij zijn er dus 2 categorieen Penny: als eerste de snoepige meisjes met roze strikjes/borstels etc.

En tweede categorie de meisjes van max 14-15 die denken álles te weten, heeeeel goed te kunnen rijden, een uur aan het bit hangen en dan trots vertellen dat ze een paard 'aan de teugel' rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:26

Maar even serieus. Dat boek lijkt me echt schattig ookal heb ik het niet gelezen. Vind het eigenlijk ook niet echt een Penny boek :o gewoon een schattig boek.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:26

Jeika schreef:
ik erger mij niet aan penny's. je zou kunnen zeggen dat ik er zelf ook een ben in verband met mijn leeftijd, maar dit is echter.. niet echt zo.. ja natuurlijk houd ik van vlechten, (ookal kan ik het niet :+ ) maar ik doe geen domme dingen zoals penny's af en toe wel kunnen doen :P ik vind het altijd leuk om te zien als ze daar zo verlegen achter je staan en vragen of ze het paardje mogen aaien :)

Ik ook haha *\o/*

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:29

XxFyrstaxX schreef:

Voor mij kom jij zelf nu enorm verwaand over :o[/quote]
Oow dat was niet mijn bedoeling alleen ik bedoelde U snapt mij wel.......

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:30

XxFyrstaxX schreef:

Voor mij kom jij zelf nu enorm verwaand over :o[/quote]
Oow dat was niet mijn bedoeling alleen ik bedoelde U snapt mij wel.......

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:33

Mars schreef:
Voor mij zijn er dus 2 categorieen Penny: als eerste de snoepige meisjes met roze strikjes/borstels etc.

En tweede categorie de meisjes van max 14-15 die denken álles te weten, heeeeel goed te kunnen rijden, een uur aan het bit hangen en dan trots vertellen dat ze een paard 'aan de teugel' rijden.

Hetzelfde alleen dan nog 1 categorie erbij:
Kinderen die alles denken te weten van Paardenpraattv en die gaan longeren met het bit nou ja bit half uit de mond getrokken :')

xniieeenke

Re: Penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:34

Gooi niet alles op 'jij bent 13/14 dus penny' aub, stelletje 'volwassenen'. Penny ben je als je denkt alles zomaar even over paarden te weten volgens mij, nou moeten we niet allemaal gekke definities bedenken.

Vind ze maar irritant trouwens ahha

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:35

roosje2003 schreef:
Mars schreef:

Kinderen die alles denken te weten van Paardenpraattv en die gaan longeren met het bit nou ja bit half uit de mond getrokken :')

En nu ben ik wel benieuwd in welke categorie jij jezelf ziet :=

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:36

KoudbloedKim schreef:
Ik vind Penny's geweldig. <3
Dan bedoel ik de meisjes (en jongens) in vaak te grote rijlaarzen, rijbroek, bodywarmertje met een poetstasje in de hand op hun fietsje naar de manege.
Daar allemaal vlechtjes in de manen van 'hun' pony maken en lekker tutten om vervolgens met een blij gezicht op de pony te mogen rijden.
Ik erger me daar absoluut niet aan!

Moet zeggen dat ik zelf ook echt nog best een hoog Penny-gehalte heb: lekker bij de paarden in de wei zitten, spontaan besluiten om zonder tuig een rondje door de wei te rijden en gewoon lekker tutten en knuffelen.

Precies dat!

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:38

xniieeenke schreef:
Gooi niet alles op 'jij bent 13/14 dus penny' aub, stelletje 'volwassenen'. Penny ben je als je denkt alles zomaar even over paarden te weten volgens mij, nou moeten we niet allemaal gekke definities bedenken.

Vind ze maar irritant trouwens ahha

Inderdaad bedankt trouwens :D

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:40

roosje2003 schreef:
Mars schreef:

Ik longeer ook met bit, ik zie niet wat daar penny aan is?

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:41

[/quote]
Kinderen die alles denken te weten van Paardenpraattv en die gaan longeren met het bit nou ja bit half uit de mond getrokken :')[/quote]

En nu ben ik wel benieuwd in welke categorie jij jezelf ziet :=[/quote]
Wat vind jij? Ik weet het niet...?

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:43

Kinderen die alles denken te weten van Paardenpraattv en die gaan longeren met het bit nou ja bit half uit de mond getrokken :')[/quote]

Ik longeer ook met bit, ik zie niet wat daar penny aan is?[/quote]
Niks Penny aan-----> ik bedoelde dat Penny's die ik ken het bit uit de mond trekken....

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:44

vrouwke schreef:

_O_
Leven en laten leven.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:46

420BlazeIt schreef:
vrouwke schreef:

_O_
Leven en laten leven.

Indd niet echt gezellig anders :') :j maar ik vond het flauw dat ik ook meteen een beterwetende (penny) ben.... :')