Eline91 schreef:Wat ziet je draver er mooi en goed bespierd uitHeel leuk overzichtje!
Dankjewel! Nochtans rij ik echt veel te weinig! Maar ik longeer ze vaak met pessoateugel en dit is het resultaat ervan, samen met onze wandelingen :p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lusitana schreef:Wat een leuke foto´s om te zien!
Die van voren op het pad vind ik prachtig.
Ze is erg mooi geworden.
Ik ben dol op merries en ook veel gehad, maar op het moment vier heren staan, waarvan 1 een Franse draver en een ander een Engels Volbloed, dus twee race meneren zeg maar.
Ik heb een zwak voor dravers, dat is in mijn tienerjaren onwikkeld, maar toch nooit een gehad.
Ik wil toch even in het algemeen iets zeggen over rijfoto´s zonder cap.
Ik vind dat we op een forum een voorbeeld functie hebben. Nieuwe ruiters moeten het normaal vinden om hoofdbescherming te dragen en zich geen uitzondering voelen.
Het is niet zo moeilijk om op foto´s een cap te dragen, ook al doe je het in privé omstandigheden niet. En wie weet red je er een leven mee.
Hoe groot is ze eigenlijk?
ELUNA schreef:[
Dankjewel!! Ik heb vroeger ook al een draver gehad, maarja ikzelf jong en onervaren.. Ik wist niet hoe ik het allemaal moest aanpakken.. Nu hou ik van dravers.. Ze gaan echt door het vuur voor je!
Ze is rond de 1m55 groot
Lusitana schreef:ELUNA schreef:[
Dankjewel!! Ik heb vroeger ook al een draver gehad, maarja ikzelf jong en onervaren.. Ik wist niet hoe ik het allemaal moest aanpakken.. Nu hou ik van dravers.. Ze gaan echt door het vuur voor je!
Ze is rond de 1m55 groot
Inderdaad ze geven zich helemaal als je eenmaal hun vertrouwen hebt.
Ze lijkt veel groter! Ik dacht dat ze net zo groot was als de Fransman die ik hier heb (1.70m).
jankawijnsma schreef:Mooi paardje! Prachtige kleur! Supermooie foto's!
Superknap met die neckrope! Wauw!![]()
Ikzelf heb ook een draver en idd ben ik ook vol lof over het karakter. Mijn Carin is een vuurvreter maar wel met een gouden hartje.
is die van jou ook zo? jankawijnsma schreef:Nee, ze is niet bang of kijkerig. Ze is alleen wel heel nerveus, ze houdt van regelmaat en absoluut niet van veranderingen. Als ik 2x linksom ga en de 3de keer rechtsom heb ik al ruzie. Op zulke momenten is ze superdrammerig dus het is echt hoe ze is en ze heeft adhd ze moet ruimte hebben en bewegen. Daarentegen zal ze nog geen vlieg kwaad doen en is ze helemaal niet dominant.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze 31 jaar is en dat ik al een tijdje niet meer op haar rijd.
Succes met je draver, ik hoop wel dat dat kijkerige wat minder wordt het is lastig rijden als ze zo schrikkerig zijn, vooral ook omdat ze zo snel zijn!
jankawijnsma schreef:Ik moet er wel bij zeggen dat ze 31 jaar is en dat ik al een tijdje niet meer op haar rijd.