Na een lange tijd, mijn lieve draver ITP!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:46

Eline91 schreef:
Wat ziet je draver er mooi en goed bespierd uit :D Heel leuk overzichtje!

Dankjewel! Nochtans rij ik echt veel te weinig! Maar ik longeer ze vaak met pessoateugel en dit is het resultaat ervan, samen met onze wandelingen :p

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:48

Lusitana schreef:
Wat een leuke foto´s om te zien!
Die van voren op het pad vind ik prachtig.
Ze is erg mooi geworden.

Ik ben dol op merries en ook veel gehad, maar op het moment vier heren staan, waarvan 1 een Franse draver en een ander een Engels Volbloed, dus twee race meneren zeg maar.
Ik heb een zwak voor dravers, dat is in mijn tienerjaren onwikkeld, maar toch nooit een gehad.

Ik wil toch even in het algemeen iets zeggen over rijfoto´s zonder cap.
Ik vind dat we op een forum een voorbeeld functie hebben. Nieuwe ruiters moeten het normaal vinden om hoofdbescherming te dragen en zich geen uitzondering voelen.
Het is niet zo moeilijk om op foto´s een cap te dragen, ook al doe je het in privé omstandigheden niet. En wie weet red je er een leven mee.

Hoe groot is ze eigenlijk?

Dankjewel!! Ik heb vroeger ook al een draver gehad, maarja ikzelf jong en onervaren.. Ik wist niet hoe ik het allemaal moest aanpakken.. Nu hou ik van dravers.. Ze gaan echt door het vuur voor je!

Ze is rond de 1m55 groot :)

Chasey

Re: Na een lange tijd, mijn lieve draver ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:04

Wat gaaf. Ooit zou ik ook zon band willen hebben met mijn nieuwe paardje.
En wat een verschil in de foto met 3 jaar terug. Gaaf hoor!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:12

ELUNA schreef:
[
Dankjewel!! Ik heb vroeger ook al een draver gehad, maarja ikzelf jong en onervaren.. Ik wist niet hoe ik het allemaal moest aanpakken.. Nu hou ik van dravers.. Ze gaan echt door het vuur voor je!

Inderdaad ze geven zich helemaal als je eenmaal hun vertrouwen hebt.
Ze lijkt veel groter! Ik dacht dat ze net zo groot was als de Fransman die ik hier heb (1.70m).

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 13:20

Lusitana schreef:
ELUNA schreef:
[

Inderdaad ze geven zich helemaal als je eenmaal hun vertrouwen hebt.
Ze lijkt veel groter! Ik dacht dat ze net zo groot was als de Fransman die ik hier heb (1.70m).

Vele zeggen dat ze echt groot toont, denk dat dat gwn komt doordat ze breed is en ik ben ook maar 1m63 ofzo.. Ik vind ze echt groot genoeg, ik wil geen grotere paarden meer!

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:21

Mooi paardje! Prachtige kleur! Supermooie foto's!
Superknap met die neckrope! Wauw! _/-\o_
Ikzelf heb ook een draver en idd ben ik ook vol lof over het karakter. Mijn Carin is een vuurvreter maar wel met een gouden hartje.

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 13:47

jankawijnsma schreef:
Mooi paardje! Prachtige kleur! Supermooie foto's!
Superknap met die neckrope! Wauw! _/-\o_
Ikzelf heb ook een draver en idd ben ik ook vol lof over het karakter. Mijn Carin is een vuurvreter maar wel met een gouden hartje.

Dankjewel! Enig minpuntje vind ik persoonlijk aan die van mij dat ze niet bomproef is.. Ze is zooooo een bangerik buiten ongelofelijk! Maar kom, het lukt wel om buiten te gaan :D is die van jou ook zo?

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 14:22

Nee, ze is niet bang of kijkerig. Ze is alleen wel heel nerveus, ze houdt van regelmaat en absoluut niet van veranderingen. Als ik 2x linksom ga en de 3de keer rechtsom heb ik al ruzie. Op zulke momenten is ze superdrammerig dus het is echt hoe ze is en ze heeft adhd ze moet ruimte hebben en bewegen. Daarentegen zal ze nog geen vlieg kwaad doen en is ze helemaal niet dominant.

Ik moet er wel bij zeggen dat ze 31 jaar is en dat ik al een tijdje niet meer op haar rijd.

Succes met je draver, ik hoop wel dat dat kijkerige wat minder wordt het is lastig rijden als ze zo schrikkerig zijn, vooral ook omdat ze zo snel zijn!

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 14:24

jankawijnsma schreef:
Nee, ze is niet bang of kijkerig. Ze is alleen wel heel nerveus, ze houdt van regelmaat en absoluut niet van veranderingen. Als ik 2x linksom ga en de 3de keer rechtsom heb ik al ruzie. Op zulke momenten is ze superdrammerig dus het is echt hoe ze is en ze heeft adhd ze moet ruimte hebben en bewegen. Daarentegen zal ze nog geen vlieg kwaad doen en is ze helemaal niet dominant.

Ik moet er wel bij zeggen dat ze 31 jaar is en dat ik al een tijdje niet meer op haar rijd.

Succes met je draver, ik hoop wel dat dat kijkerige wat minder wordt het is lastig rijden als ze zo schrikkerig zijn, vooral ook omdat ze zo snel zijn!

Het is al wat verbeterd hoor, maar heb toch liever bomproef paard haha! Ik moet wel zeggen, die van mij draaft niet gelijk een draver en galoppeert suuuuper zacht! Ze kan wel hard gaan maar daarvoor heb ik lange paadjes nodig! Dankjewel! Ik hoop dat mijn draver ook zo oud mag worden..

amiraanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 14:57

Wauw, het vertrouwen straalt ervan af. <3

- zit er op foto 1 nou een touw ofzo iets om het been? -

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 15:04

amiraanouk schreef:
Wauw, het vertrouwen straalt ervan af. <3

- zit er op foto 1 nou een touw ofzo iets om het been? -

Dankjewel! De galop foto bedoel je? Dat touwtje dat je daar ziet is van mijn stick in mijn handen :p

GerardaLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 15:30

Heeeel fijn om te zien, paard is echt helemaal ontspannen. Leuk hoor! :)

Orlando2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:08

Mooi hoor!!

Wat een verschil in zo'n kleine tijd!!
Ik heb wel vaker gehoord dat met grondwerk de band tussen paard en mens sterkt!!
Dat is duidelijk te zien!!! <3 *\o/*

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:51

wat een verschil zeg!
en wat een mooie band hebben jullie samen!!
leuk om te zien!

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 16:53

Dankjewel! Vele noemen haar te dik, maar als ik dan de foto van 3 jaar geleden toon zwijgen ze snel :p ik vind ze zoveel beter nu en ze voelt haar ook beter!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:59

Mooie transformatie! EN leuk om de band tussen jullie te zien.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:03

jankawijnsma schreef:

Met 31 jaar kun je er van uit gaan dat haar gehoor en zicht achteruit is gegaan en dat zorgt voor onzekerheid en dat ze het liefst steeds hetzelfde doet ipv nieuwe wegen ingaan...
Vaak verbetert het als ze eenmaal zo weinig zien dat ze wel moeten overgeven aan de ruiter.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:10

Jullie zijn ook zo'n fijn duo Joni! Eluna ziet er super relaxed uit *\o/*

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 18:23

Dankjewel iedereen!

@CalipsoLover, maar jij met Diallo ook hoor.. Vind het altijd leuk om foto's te zien!

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 07:47

Hahaha Lusitana dat is waar en ik merk duidelijk dat haar gehoor achteruit gaat maar dat gedrag waar ik over praat gaat over vroeger toen ik haar wel reed en ze nog een jonge blom was.