Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natascha schreef:mmmmmm. Dar is hij weer![]()
Het blijft een knapperd en ook van mij een dike 10 als knapste grasmaaier van Bokt

dees_daan schreef:Knappe Wes! Wat ziet hij er goed uit, zijn manen zijn gegroeid of niet?

kimmie261 schreef:dees het gaat gelukkig goed allemaal,we moeten weer eens wat afspreken als je tijd en zin hebt?
en moeilijke plek?? nou hij heeft nergens moeite mee hoor,hahah... en heb ook niet maar enig idee dat ie ook maar ergens last van heeft...
zal sowieso na de vakantieperiode worden dan. kimmie261 schreef:ja die 2 kleintjes moeten ook weer eens op de foto,ik zal er eens aan denken,maar hoe gaat het nu met jouw? heb je al een nieuw klein vriendje in je leven ?
ukkiepuk schreef:Ik mis zorro ontzettend en heb er nog veel verdriet van.
Sinds 3 maanden heb ik een nieuwe pony (welsh B, valk, 1.34m). Ik moet nog enorm aan hem wennen, maar gaat gelukkig steeds beter. Ik blijf hem vergelijken met Zorro en dat kan eigenlijk helemaal niet![]()
Ik ben benieuwd naar je twee knappe ukkies!
,dat missen ook he..pff doet zo'n zeer,en zorro was speciaal,zijn maar weinig shetten die zo'n indruk achter gelaten hebben in hun leven...hij hoorde ook zo bij jou..Alja schreef:denk dat wessel ook wel het meest relaxte en stressloze leven heeft van alle bokt paarden
wessel heeft grasmaaien tot een kunst verheven ,dat is een zware taak hoor,hij heeft er een dagtaak aan
zo ontzettend gaaf dit paard. Mooie dieren heb je toch.
dees_daan schreef:Ja leuk! Ik weet alleen nog niet wanneer het gaat lukkenzal sowieso na de vakantieperiode worden dan.

Roosch schreef:Ohhh Wessel.zo ontzettend gaaf dit paard. Mooie dieren heb je toch.
noviceh schreef:Potverdorie, dat is toch wel een sexy grasmaaier die je daar hebt!
NathalietjeB schreef:Ooh daar is knappe wessel weer, je moet veel meer wessel foto's maken hoor.
Hij is de mooiste grote grasmaaier

Happy_Joy schreef:Het is duidelijk van wie Amaretto zijn looks heeft, wat een knap peerd die Wessel