HELP?!?!?! Al 2x de f5 proef gereden en geen resultaat!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaDer

Re: HELP?!?!?! Al 2x de f5 proef gereden en geen resultaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:56

Misschien de proef van tevoren uit je hoofd leren, dit kan ook een beetje meer rust geven?
Verder, vooral oefenen op de punten waarop je niet zo hoog scoort!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:46

Over het adem probleem; probeer zachtjes een liedje te zingen/neuriën. Dat helpt serieus met ademen. Niet bij de jury doen, want dan hoort de jury het en kan je strafpunten krijgen.
Ik krijg er altijd strafpunten op :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:51

sterreke98 schreef:
Over het adem probleem; probeer zachtjes een liedje te zingen/neuriën. Dat helpt serieus met ademen. Niet bij de jury doen, want dan hoort de jury het en kan je strafpunten krijgen.
Ik krijg er altijd strafpunten op :')

Ligt er vast ook aan wat je zingt :)) "ill smack yo booty ass nigga mothafocka" :)ddd

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 00:03

Ik zing altijd het vliegje op mn neus :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 03:29

ClaudiaDer schreef:
Misschien de proef van tevoren uit je hoofd leren, dit kan ook een beetje meer rust geven?
Verder, vooral oefenen op de punten waarop je niet zo hoog scoort!

Ik tekende m'n f proeven altijd uit op papier! Tot ik 'm uit m'n hoofd kende, althans in ieder geval de figuren. Zo heb ik 'm al eens goed gereden terwijl de voorlezer 'm fout voorlas :oo

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 04:36

Tja het is een jurysport en sommigge proeven liggen je niet. Ik heb 6x over de f6 gedaan en ik ben al twee jaar bezig met mijn laatste punt voor de 11, met toch wel 5x rijden per jaar. Komt vanzelf wel, zolang je er maar wel lol in blijft houden. Dat is het belangrijkste. :)

Marit23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:55

Probeer echt te letten op het netjes rijden. Zelf zie ik heel veel afgesneden hoeken, naast letters rijden, bochten door scheuren. Tuurlijk het is F5, maar hier scoor je echt punten mee. En laat zien dat je plezier hebt en je best doet. Dat is misschien nog wel het allerbelangrijkste :)