Door het bos en op de heide bij Speuld met Kid en Caprice

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:45

superpony schreef:
Maar als je alleen gaat, ben je met je paard ook niet echt alleen. Je komt op de een of andere manier dichtbij de natuur qua gevoel denk ik.

Vorige ritje zei ik al tegen Corrie: ik kan uren in m'n eentje met m'n paard rondrijden, en dan na afloop denken: waar heb ik al die tijd eigenlijk aan gedácht? Aan niets dus. Niks zo fijn als paardrijden in de natuur om je hoofd leeg te maken. Echt compleet helemaal leeg.

En dan lees ik hier wel eens topics van jongeren die 'zich vervelen' tijdens het buitenrijden, en dan tips willen om de tijd door te komen... Ach, dat zal met de jaren wel komen dan :+

superpony

Re: Door het bos en op de heide bij Speuld met Kid en Caprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 23:18

Apart....Ik was een beste puber, maar eenmaal met mn pony bezig, leefde ik echt in mn eigen wereld. Heb het altijd zo anders gevonden dan fietsen bijv door de natuur. Ik vind echt dat je het samen doet met je paard.
Maar ik geniet lopend ook meer van de natuur met de honden.

De jongeren van nu kunnen er misschien niet altijd zelf iets aan doen. Onze zoon is 19 en je moet het ook laten zien. Hij trekt ook niet zelf de natuur in, maar kan het wel waarderen.

En eerlijk gezegd is ook de veluwe na 4 jaar iets saai aan het worden. Wij waren 2jr terug in Z Limburg en kunnen daar dan weer enorm genieten van ''nieuwe'' natuur.