Weten Jullie iets?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:47

XxFyrstaxX schreef:
anemoonlena schreef:
ik ben 13 en opassen verdient goed, heb een krantenwijk gehad maar dat was een nachtmerrie, je bent 2/3 uur aan t rond brengen en verdient 5 euro ofzo, en soms dus 2/3 uur in de regen, daarna huiswerk, naar bed, weer school...

een tip: doe niet te veel, neem ook tijd voor jezelf. oppassen is leuk en je verdeint er wat mee!!!

Waar heb jij in hemelsnaam een krantenwijk gehad? Normaal gesproken doe je er hooguit anderhalf uur over (als je even flink doorstapt dan). Of moest je vaak inhalen?

Ik was er zo drie uur mee bezig := En dan hielp mijn broertje vaak nog mee, kreeg er ook net niks voor. TS ik zou inderdaad een briefje ophangen dat je wilt oppassen en misschien dat je ouders ook rond kunnen vragen onder vrienden? Zo ben ik ook aan mijn oppas adres gekomen. Misschien zijn er nog maneges in de buurt die hulp kunnen gebruiken met stallen mesten? Gewoon even langsgaan en vragen :j

Anoniem

Re: Weten Jullie iets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:52

Ah oké. Ik heb nog nooit een krantenwijk gehad, maar mijn zus wel en die deed er nooit zo lang over. Ik weet eigenlijk niet of ik straks als ik oud genoeg ben nog wel een krantenwijk wil want sorry maar ik vind 3 uur werken voor 5 euro beetje weinig.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:54

auto's wassen
hond uitlaten
hond wassen
onkruid wieden
boodschappen doen
stalhulp
krantenwijkje
oppassen
meubeltjes opknappen en weer verkopen

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:02

Ohja, mijn ouders kwamen zelf nog met een idee. Wij hadden een schoonmaakster in dienst die ook de was deed en strijken enzo, ik ging haar taken overnemen en mijn ouders gaven mij dan het geld dat ze normaal aan de schoonmaakster gaven. Wellicht dat je ook zoiets met je ouders kan regelen, ook met klusjes als grasmaaien oid want dat vonden mijn ouders altijd een rotwerk dus die waren blij als ik het voor wat geld deed. :)

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:03

MarliesD17 schreef:
Bekijk de app Roamler eens ;)

Handig bedankt! *\o/*

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:07

Donna89 schreef:

Het is de dochter van een kennis.
vraag eens rond bij ouders, familie. Mijn oppas adressen toen gekregen via de basisschool waar mijn broertjes nog zaten. En in de buurt.
briefje in de supermarkt kan ook[/quote]
Bedankt ga ik zeker doen! <3

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:08

sat_nath schreef:
Oppassen bij kinderen bij jou in de buurt, stal hulp worden (zou natuurlijk super zijn) :o
Misschien een krantenwijken nemen? Of doe gewoon klusjes voor bijvoorbeeld je ouders of mensen in de straat! *\o/*

Helaas willen mensen en mijn ouders niet dat ik klusjes voor hun doe! Waarom? Ik weet t niet :')

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:10

Ja dat is waar alleen de prijzen zijn echt laag max 1,5 cent per krant :')[/quote]

Ikke breng krantjes rond. 10 euro zonder folders per week, met folders ligt eraan hoe zwaar kan het 14 euro worden :D :D[/quote]
Dat is veel :D

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:10

Ja dat is waar alleen de prijzen zijn echt laag max 1,5 cent per krant :')[/quote]

Ikke breng krantjes rond. 10 euro zonder folders per week, met folders ligt eraan hoe zwaar kan het 14 euro worden :D :D[/quote]
Dat is veel :D _/-\o_

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:11

Yom schreef:
auto's wassen
hond uitlaten
hond wassen
onkruid wieden
boodschappen doen
stalhulp
krantenwijkje
oppassen
meubeltjes opknappen en weer verkopen

*\o/*

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:12

mariekerocky schreef:
Ohja, mijn ouders kwamen zelf nog met een idee. Wij hadden een schoonmaakster in dienst die ook de was deed en strijken enzo, ik ging haar taken overnemen en mijn ouders gaven mij dan het geld dat ze normaal aan de schoonmaakster gaven. Wellicht dat je ook zoiets met je ouders kan regelen, ook met klusjes als grasmaaien oid want dat vonden mijn ouders altijd een rotwerk dus die waren blij als ik het voor wat geld deed. :)

Haha jammer mijn ouders doen daar niet aan! :')

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:21

XxFyrstaxX schreef:
Ah oké. Ik heb nog nooit een krantenwijk gehad, maar mijn zus wel en die deed er nooit zo lang over. Ik weet eigenlijk niet of ik straks als ik oud genoeg ben nog wel een krantenwijk wil want sorry maar ik vind 3 uur werken voor 5 euro beetje weinig.
:j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:22

oppassen /folders bezorgen enzo?
en anders bij mensen langs om bijvoorbeeld het gras te maaien of auto's te wassen :)

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:33

Heb je leuke hobby's die je kan gebruiken om geld te verdienen? Ik verdiende best wat met zelfgemaakte sieraden die ik op Facebook te koop aanbood.

Of misschien bij mensen met paarden aanbellen (of briefje in de brievenbus), of je wat klusjes voor hen kan doen? Ik zou best iemand willen die de paddock voor mij uitmest :P Om jezelf als oppas te promoten kun je ook briefjes langs brengen.

anna_gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:53

Klein shopje beginnen op insta misschien?Een vriendin van mij gaat dit doen in de zomer vakantie.Ze gaat zelf dingen maken en nog spulletjes inkopen en dat weer Door verkopen.Als je genoeg volgers hebt heb je waarschijnlijk ook wel belangstelling. Maar je moet dan wel genoeg volgers hebben anders heb je geen kopers.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 20:19

BeSen schreef:
oppassen /folders bezorgen enzo?
en anders bij mensen langs om bijvoorbeeld het gras te maaien of auto's te wassen :)

Bedankt *\o/*

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 20:21

Bamii schreef:
Heb je leuke hobby's die je kan gebruiken om geld te verdienen? Ik verdiende best wat met zelfgemaakte sieraden die ik op Facebook te koop aanbood.

Of misschien bij mensen met paarden aanbellen (of briefje in de brievenbus), of je wat klusjes voor hen kan doen? Ik zou best iemand willen die de paddock voor mij uitmest :P Om jezelf als oppas te promoten kun je ook briefjes langs brengen.

Ik hoop dat t lukt haha *\o/* alleen er zijn niet veel paarden -O-

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 20:21

anna_gail schreef:
Klein shopje beginnen op insta misschien?Een vriendin van mij gaat dit doen in de zomer vakantie.Ze gaat zelf dingen maken en nog spulletjes inkopen en dat weer Door verkopen.Als je genoeg volgers hebt heb je waarschijnlijk ook wel belangstelling. Maar je moet dan wel genoeg volgers hebben anders heb je geen kopers.

Oow goed idee dit ga ik doen *\o/* ik weet nog wel een leuk adresje *\o/*

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:23

Misschien hebben jij of je ouders nog wel wat spulletjes over die jullie niet meer gebruiken en kun je een keer op een rommelmarkt gaan staan?

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 20:48

Nathalie18x schreef:
Misschien hebben jij of je ouders nog wel wat spulletjes over die jullie niet meer gebruiken en kun je een keer op een rommelmarkt gaan staan?

Is niet echt mijn ding maar waarschijnlijk begin ik een insta acc <3

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:54

Met 13 jaar kan je inderdaad het beste oppassen :j.
Een krantenwijk op je dertiende is niet bepaald een aanrader. Het minimumloon is zeer laag en met slecht weer moet je ook :').

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 21:06

ElineR schreef:
Met 13 jaar kan je inderdaad het beste oppassen :j.
Een krantenwijk op je dertiende is niet bepaald een aanrader. Het minimumloon is zeer laag en met slecht weer moet je ook :').

Ja :j

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 08:24

XxFyrstaxX schreef:
anemoonlena schreef:
ik ben 13 en opassen verdient goed, heb een krantenwijk gehad maar dat was een nachtmerrie, je bent 2/3 uur aan t rond brengen en verdient 5 euro ofzo, en soms dus 2/3 uur in de regen, daarna huiswerk, naar bed, weer school...

een tip: doe niet te veel, neem ook tijd voor jezelf. oppassen is leuk en je verdeint er wat mee!!!

Waar heb jij in hemelsnaam een krantenwijk gehad? Normaal gesproken doe je er hooguit anderhalf uur over (als je even flink doorstapt dan). Of moest je vaak inhalen?

poeh, nrc, zeister krant, nog wat van die dingen. allemaal leverde het heel weinig op, deed er anderhalf uur over als m'n moeder mee hielp, anders 2/3 uur.

MaximeEratos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:52

Even nog een vraagde, dat hier misschien niet veel met jou toemaken heeft maar, is zo een enquête site te vertrouwen? Puur voor mezelf :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:54

ligt eraan welke! genoeg wel, genoeg niet