Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laibadji schreef:Is dit nu een grapje of echt?Want met mijn ene paard heb ik echt nog veel werk aan stelling en buigen en mijn auto tja dat is hopeloos wat stelling en buiging betreft maar het is wel een heel braaf paard verruimen en verkorten zonder veel moeite!

xAntoinettex schreef:Vooral als een auto voor me niet hard genoeg gaat, zit ik met m'n tong te klikken (als je snapt wat ik bedoel)
).
.
, vzpaard was voornamelijk erg op 'whoa', stilstaan vond ze een briljante oefening). En uiteraard in verlichte zit over drempels. Maar dat is ook gewoon beter voor mijn rug, prachtexcuus
.
) was ik wel blij met mijn paardengekte. Heb 'm op de volte gezet en zo de snelheid eruit gekregen voordat we met een noodvaart als spookrijders de rondweg op zouden vliegen.
LesleyxLinn schreef:Inderdaad in verlichte zit over een drempel oid heen.
Een vriendin van mij kreeg jaren terug van onze instructrice de opdracht om met touwtjes aan het stuur te fietsen en zo te sturen. Zo kon ze oefenen met druk op beide teugels. We hebben weken zo rond gefietst![]()
En vroeger ook zo vaak 'zonder handen' fietsen en dan sturen met je zit.
) was ik wel blij met mijn paardengekte. Heb 'm op de volte gezet en zo de snelheid eruit gekregen voordat we met een noodvaart als spookrijders de rondweg op zouden vliegen.[/quote]
Neon schreef:ben ik de enige die het een beetje kritisch vind dat je hiermee bezig bent onder het autorijden?
Laibadji schreef:Neon schreef:ben ik de enige die het een beetje kritisch vind dat je hiermee bezig bent onder het autorijden?
Natuurlijk mag je kritisch zijn maar kan je dan ook verduidelijken?
Bij mezelf vind ik het gewoon hilarisch dat ik hier mee bezig ben tijdens het auto rijden. Ik had niet verwacht dat het zo diep ging kruipen maar ja het gaat misschien wel wat ver in de passie. Ben mij daar ook bewust van. Vandaar deze post omdat het mij plots daagde van 'hey wat doe je nu?!'