Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
er zijn wat extra maatregelen genomen maar voorkomen kun je niet, ze staan wel achter een huis maar je kunt er op drie manieren bijkomen. Cier als je via de wei van de buren gaat. 
ik hoop dat de dader(s) snel gepakt worden, zodat ze niet meer schade kunnen aanrichtten, helaas voor jou paardjes te laat
maar hopelijk komen ze er toch weer goed bovenop, sterkte!
cissy schreef:Je zou na al die gevallen zowat Hart van Nederland bellen en vragen of ze er een item aan kunnen besteden.... dat de daders maar eens gaan beseffen wat ze aanrichten!
cissy schreef:Je zou na al die gevallen zowat Hart van Nederland bellen en vragen of ze er een item aan kunnen besteden.... dat de daders maar eens gaan beseffen wat ze aanrichten!
niet nog zo'n topic
de brutaliteit van dat soort vraagt om dit soort reacties!
) en dan zal ik wel de pers opzoeken. Tot die tijd houd ik me liever rustig om verdere ellende te voorkomen ook bij anderen.
IsabelHx schreef:pffff en topic nummer 3 alweer...
Blijkbaar is het dus heel gewoon voor die meiden om tegenwoordig zomaar andermans paarden te verpesten... Ik vind hartvanNl niet eens zo'n slecht idee.
Als ze goed de gevolgen van die acties neerzetten (je hebt alleen uit deze 3 topics al: meisje gebroken been, mini met rugschade, en paarden met koliek en hoefbevangenheid wat misschien zelfs gaat lijden tot inslapen)
Dit kan echt niet.
Arme diertjes.
ik hoop echt dat het goed komt met ze!