tijdnood...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:09

Selka schreef:
Pancakes schreef:
Kies voor de pony en niet voor jezelf. Als je echt van hem houd kun je hem het beste aan iemand verkopen die meer tijd voor hem heeft :j of een verzorger vinden natuurlijk maar dat wil je niet dus ik zou hem verkopen.

Huh? Maar de pony staat in een wei met gezelschap. Ga er even vanuit dat ie ook nog eten en water krijgt. Dan heeft ie TS toch helemaal niet nodig?

Zou je niet zo druk maken hoor. Als ie eten, drinken en beweging heeft dan voorzie je prima in zijn behoeften.

Precies!
Als hij soortgenootjes heeft, vermaakt hij zich prima!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:10

Joh,niet zo druk om maken: pony heeft een paradijs :D lekker buiten met vriendjes :)

Zolang ie eten heeft en zijn vriendjes, ben jij overbodige luxe hihi.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:12

supertucky schreef:
Evelijn schreef:
Hoe weinig aandacht krijgt hij dan? Als je 2-3x per week heen gaat en hij daarnaast gewoon zijn vriendjes en zijn eten en water heeft is dat voor een pony gewoon prima. Misschien vragen aan de eigenaren van de stal of de andere pony's of ze ook even naar Tucker willen kijken om te controleren of hij geen wondjes ofzo heeft.

Ongeveer 4x in de week, ik wissel het voeren af met een vriendin :)

4x in de week is toch goed? Maak er desnoods 3x van. Dan kun je om de dag gaan. En anders moet je misschien maar stoppen met je verzorg pony en die tijd besteden aan hw of aan tucker

supertucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 14:01

vuurneon schreef:
Joh,niet zo druk om maken: pony heeft een paradijs :D lekker buiten met vriendjes :)

Zolang ie eten heeft en zijn vriendjes, ben jij overbodige luxe hihi.

:)

supertucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 14:45

Dankjewel voor alle reacties die ik kreeg, aan sommige had ik wat. Ik werk zo veel omdat ik Tucker helemaal zelf moet betalen, dus hoefsmid, dierenarts, stalling, voer en overige spulletjes, daarnaast betaal ik ook m'n telefoon abonnement en was van plan om weer een nieuwe telefoon te kopen (heb een Iphone 3). Nieuwe telefoon kopen stel ik al 3 jaar uit, dus dat ga ik nog maar een jaartje doen *D . Verder heb ik een super nieuw rooster op school gekregen. Ik ben dinsdag half 1 uit waardoor ik dan al kranten kan vouwen. Ik ga dinsdag nu om 8 uur naar bed en sta om half vijf op (ja kapot vroeg) en ga dan de krant bezorgen. Zo heb ik woensdag na school (4 uur uit) meer tijd :D. Ik neem nu ook m'n huiswerk mee naar m'n oppaskindjes. M'n vriendin (eigenaar van Plukkie) gaat ook wat aandacht aan Tucker besteden. In de toekomst ga ik denk ik ergens wel een verzorger voor hem zoeken, maar nu is dat erg moeilijk omdat hij niet zo gewend is aan andere mensen.
Mensen zijden ook of ik niet een baan kan zoeken die minder tijd kost, zou wel willen maar ik ben nog maar 13 (bijna 14 :D )

Kaaaren

Re: tijdnood...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:00

Wauw strakke planning! Succes, komt vast goed :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 09:44

Ik vraag me af of je zo veel geld aan je telefoon moet/wil besteden. Ik heb een goedkoop toestel, die het al jaren doet en een goedkoop abonnement. Als je ziet hoeveel geld dat bespaard...

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:18

Nieuwe telefoon kopen stel ik al 3 jaar uit???

waar wilde je die van betalen op je 10e dan?

maar goed dat is ter zijde..

Je geeft aan geen verzorgster te willen, omdat tucker nog niet zo gewend is aan mensen.
Maar om even kort te zijn, hij moest toch ook aan jou wennen? wie zegt dat dat niet net zo vlot of vlotter aan een ander ook gebeurd?

Juist het hebben van iemand extra zou dan goed zijn voor zijn mensen schuwheid, hoe meer mensen hem dan in handen hebben, hoe minder gestressed hij raakt van nieuwe mensen.

Jij hebt ook je kans gekregen als verzorgster toen je nog geen shet had (met die haflinger),
dan weet je ook dat er genoeg mensen zijn die goed voor je shetlander willen zorgen en daar vriendelijk mee omspringen.. neem aan dat jij dat ook deed met je haflinger.

wel vind ik het best apart, dat je alles kunt betalen van oppassen en krantenwijk + folderwijk..
voer, da, smid, stalling, overige spullen, telefoon abbonement en dan ook nog geld over houden om te sparen voor een nieuwe telefoon.

Mijn ouders hadden het nooit goed gevonden om als dertien jarige zo idioot veel te werken, school komt dan hoe dan ook ergens een keer in het gedrang.. althans als je zoveel geld iedere maand bijeen werkt dus.

En nooit klachten gehad dat je een middagkrant pas de volgende ochtend bezorgd? want officieel mag je niet voor 6:00 beginnen met je krantenwijk ook nog eens.. Ik kreeg vroeger meteen klachten als ik smiddags niet bezorgd had en had een krantje dat mensen gelijk in de prullenbak gooide.