- Inmiddels ruim 13 jaar geleden, nee kan nu geen pony's meer winnen daar -
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_mjwb schreef:Bedankt voor alle antwoorden! Ik ga vanavond wat mails sturen naar handelstallen en misschien een advertentie op marktplaats zetten.Ik heb de boktmarkt al afgezocht maar er staat op dit moment niks voor mij tussen
PTB schreef:_mjwb schreef:Bedankt voor alle antwoorden! Ik ga vanavond wat mails sturen naar handelstallen en misschien een advertentie op marktplaats zetten.Ik heb de boktmarkt al afgezocht maar er staat op dit moment niks voor mij tussen
Je kan ook even op facebook op Horse sale /paarden kopen en verkopen pagina misschien zit daar wat tussen voor je
)
elenaMM77 schreef:via marktplaats..
hij was verkocht aan een meisje dat er dressuur mee reed, wat sprong en wat croste, maar helaas bleek dat in de Z dressuur geen match, de pony ging in de staak en moest nadat hij rondom op de foto's niets bleek te mankeren weg.
Hierop heeft een vrouw die hem nog geboren heeft zien worden in nostalgische emotie hem overgenomen. ze was zelf eigenlijk wat te groot voor hem, dus via een bijrijdster is hij toen uitgebracht in het springen en samengesteld (tot L). Toen de bijrijdster een eigen paard kreeg werd het toch tijd om hem een leuke plek bezorgen..
En zo vond ik m dus op marktplaats, als springpony aangeboden (omdat ze liever niet zag dat hij gekocht werd voor hogere dressuurdoeleinden omdat toch wel gebleken was dat dat minder zijn ding was) voor een zachte prijs inclusief zijn toebehoren, behalve zadel..
Inmiddels zijn we nu bijna anderhalf jaar maatjes.. of althans, ik heb m anderhalf jaar en we zijn ruim een half jaar maatjes.. daarvoor was hij respectvol, correct en veilig, maar negeerde de mensheid voor het gemak haha (keek gewoon dwars door je heen, over je heen of om je heen, weinig gezellig contact mee te krijgen)..
de eerste dag in mijn bezit
[ [url=m/opaPre.jpg]Afbeelding[/url] ]
_mjwb schreef:Wat een lieverd! Leuk dat jullie nu toch wel maatjes zijn geworden
..