Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik moet echt opletten dat ik m ver genoeg open doe 
Het laatste stukje naar stal gaat dan vaak wel in draf, merk echt dat ze het fijn vindt om naar binnen te gaan. Vorig jaar was het tijdens het weideseizoen echt meetrekken om de wei af te komen
Die brede rug zat wel comfortabel, mis mn zadel eigenlijk helemaal niet
Nu de banden slapper worden is het vanzelfsprekend uit met de pret, maar ik geloof ook niet dat ze nog erg veel behoefte heeft aan een rondje om
Ach, je zal ook maar hoogdrachtig zijn...
amyz schreef:En alles is stom.... Andere paarden zijn stom, eten is stom, lopen is stom, stilstaan is stom.....alleen appeltjes en kriebelen niet eigenlijkAch, je zal ook maar hoogdrachtig zijn...
![]()

Ik ga er maar gewoon van uit dat de natuur zichzelf regelt. Vooralsnog zet ze flink vaart achter alle ontwikkelingen, maar heeft ze ook de term 'fopmerrie' al op zak.... ik houd haar maar gewoon heel goed in de gaten, meer kan ik er niet aan doen. Inmiddels ook al genoeg verhalen gehoord van veulens die op 10 maanden kerngezond ter wereld zijn gekomen dus we wachten het maar af. Al hoop ik idd dat ze t nog even binnen houdt, zit ik wel een stuk rustiger
succes met waken straks!
ben benieuwd naar het veulen, mooie merrie hoor