Vreemde angsten op stal of te paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renee_S

Re: Vreemde angsten op stal of te paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:41

Oeh dat moet traumatiserend geweest zijn, die sproeiers haha. je raakt er wel op getraind zo!

Paard z'n grootste angst zijn varkens. Een keer toen we gingen buiten rijden en een boerderij had biggen, zijn die biggen met z'n allen (goed een stuk of 50) op het hek af komen rennen om Ves te begroeten. Weg waren we :Y)
Verder ben ik zelf altijd bang om een ijzer te verliezen. Is een keer gebeurt en ik voel me dan super banketstaaf tegenover Ves' eigenaar (terwijl ik weet dat ik er niks aan kan doen hoor)
Sindsdien controleer ik soms wel 10x per rit of ik al mijn ijzers nog heb :') gelukkig er inmiddels een oor voor gekweekt!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 18:44

haha ja was 't ook! Hij is wel lekker wakker in die bak nu ~~}>

Ja wij hebben wel eens zwijntjes in de bosjes bij stal... Vind ik zelf heel eng, paard niet zo geloof ik. Die vind de ezels enzo ook niet eng, zijn genoeg paarden die daar echt leip van worden :')

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:53

Wij hebben een drinkbankje in de bak, met vlakbij een stroomdraadje. Ik ben altijd bang dat mijn pony die raakt als ze aan het drinken is. Gelukkig is het nog nooit gebeurd tijdens het drinken (is ook onmogelijk eigenlijk), maar ze heeft dus wel eens aan dat draadje gesnuffeld met haar natte neus. :')
Laatst bijgewerkt door Runa op 06-06-16 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:53

Ik reed vroeger op een stal waarbij ik voordurend bang was dat er iemand tegen de buitenwand van de bak op zou botsen. Vooral als het dan waaide, dan maakte die hele muur geluid. Ik maakte me daar overigens altijd veel meer druk om dan de pony :+

Dat zijn echt van die dingen waarbij je denkt "Hoe kom ik hier überhaupt op?"