Bokt paarden in Paardenspel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:47

NOG 1 DING: IK HEB AL SORRY GEZEGT.......WIST IK VEEL IK ZLA KIJKEN WAT IKE R AAN KAN DOEN..........MAAR IK WETE NIET OF HET GAAT LUKKEN, VOORTAAN NIET METEEN GAAN SCHELDEN EN EERST FF UITLEGGEN VAN WIE DIE PONY'S ZIJN.......EN IK HAD ENE VERZORG PONY WIE NUNOOK OP 3 SPELLEN STAAT.......IK HEB VRIENDELIJK GEVRAAGT M HET WEG TE HALEN EN ZE DEDEN HET....DOEN JULLIE DAT OOK BIJ MIJ?

RENEE

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:52

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-14 21:53 ]</font>

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:53

jullie vragen niet oof ik ze eraf willen halen.....als jullie dat wle willen.......zeg het dan.......

renee

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 18:54

Aan de mensen van wie de paarden zijn

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:55

De ene pagina

http://www.expage.com/stalmaggyveulenlandy

staan dus alleen maar foto's op van Barley, het paard van Heike!!!

Dat is dus niet het veulen van Landy, die trouwens nepdood is en in werkelijkheid Samier heet!!!
(hoezo verzin eens wat?)

Honey is van Stef!

Pinky is van Pinky-Girl,
en daarbij is Pinky al helemaal geen fokmerrie pfff.

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:27

Ook Lodewijk van Nimber heb ik een paar keer voorbij zien komen Schijnheilig als
Naam: Ivy
leeftijd: 8 jaar
geslacht: hengst
Ras: groninger
Type: loopt zz dressuur en z springen. is wild alleen als je hem goed aanpakt niet. Heeft al vele merries gedekt en veel hengstekeuringen gewonnen levert goeie veulens op
Dekprijs: 3600

Do I need to say more Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:49

hahaha ik moet er wel om lachen hoor. op http://expage.com/coolstedellypaarden.

Barley is ineens vijf jaar. maar doet wel enorm haar best voor haar bijrijdster. Nou dat moeten we eerst nog zien.

Julius heeft helaas een andere naam gekregen. Hij heet nu hiawatha. Ik vind Julius toch wel mooier hoor.

Leuk dat Barley trouwens een veulen heeft. van abergavenny nog wel. Das een mooie hengst. Denk alleen dat er een zwart veulen uit komt.

Maar goed,

Ook op http://www.expage.com/stalmaggyveulenlandy
veel foto's van Barley die direct gelinkt zijn naar mijn pagina. Ik moest wel lachen om het verhaaltje en vond het leuk om weer eens foto's van barley te zien.

Beste Renee. je mag best de afbeeldingen gebruiken maar dan Julius wel zijn echte naam geven a.u.b. Hij heeft zoveel voor me betekent. dat is ie wel waard. Verder is het natuurlijk wel zo netjes als je het van te voren vraagt. meestal mag je dan de foto's wel gebruiken mist je de bronvemelding erbij vermeld.

Als je dat nog even doet,bronvermelding) dan mag je van mij de foto's gewoon gebruiken

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:02

Heike reageert er tenminste nog positief op (gooo heike)
kijk, op paardenspellen worden nou eenmaal plaatjes van paarden van andere sites gejat.....en ze zegt zelf dat ze het ook maar van een andere site heeft ALS JULLIE EENS LEZEN!!!
Ik heb zelf ook een paardenspel gehad....en wij haalde de foto's ook van een andere site af......En het moet juist toch een eer zijn als iemand jou paardje mooi vind en wil gebruiken voor je site???
Okeej, je moet dan wel netjes zijn en een berichie sturen naar die persoon van wie dat paard is als het een eigen pony op een eigen site is ofzo....maar er zijn soms juist speciaal foto's gemaakt voor dat soort dingen Verward......waar maken jullie je nou zo ontzettend druk om??? En als je er niet mee eens bent SUNNYLOVER......ga het dan lekker via de PB's uitvechten ofzo in plaats van het zo algemeen neer te zetten.......Leuk voor Renee hoor......zo maakt ze lekker veel vrienden door dit soort berichten!!!!
Hoe zou jij reageren als er zoiets over JOU geplaatst werd of over iemand anders hier (spreek in het algemeen) Ik zou het al HELEMAAL niet leuk vinden als ik zo zou worden aangevallen hier op bokt.....Ik vind dit een beetje errug banketstaaflig en matig van je.......sorry dat ik het zo moet zeggen...

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:04

sinds wanneer word banketstaaflig gecentureerd.......... Haha! die vind ik leuk bart Haha! Haha! Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:19

Bij deze dan Renee, haal de foto's van Samier eraf. Ik vind het niet leuk dat er zomaar zonder toestemming mijn foto's worden gebruikt. Ik bedoel dit niet kwaad, maar vraag het de volgende keer gewoon, das toch een kleine moeite?

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:23

Welk woord moet je dan typen? Tis wel geinig btw Haha! Sorry, beetje offtopic..Maarre, als je nou eerst ff gevraagt had of je die foto's mocht gebruiken, was er nix aan de hand geweest..Ik vond het overigens ook wel grappig, al die paarden van hier die ineens een andere naam hebben enzo, maar het was wel netjes geweest als je het ff had gevraagt, renee.

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:41

Citaat:
Op 2001-09-13 19:31, schreef BartVB:
BTW sunny, een beetje normale titel van je onderwerp en gewoon de naam ipv alleen wat foto's had ook wel gemogen. Later misschien bij de Telegraaf gaan werken? *LOL*

ook lekker genuanceerd! Niks mis met werken bij de Telegraaf hoor. 'k voel me aangevallen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marianne op 2001-09-13 21:43 ]</font>

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:55

Oke, ook al heb ik hier eigenlijk nix mee te maken maarja Haha! Haha! Kan het niet laten...
Ook al staan er geen foto's van Wjerdo op ofzo, je mag ze van mij best gebruiken, maar dan onder zijn eigen naam, zoals de meesten willen Haha! En k vind het wel zo netjes om het ff te vragen of je de foto's mag gebruiken dus misschien kan je het de volgende keer gewoon via een PB vragen (voor als je het nog niet wist, PB = Prive Bericht Knipoog ) Verder vind ik het een best leuk paardenspel hoor, behalve van dat er een paard dood is Scheve mond\

Veel plezier met je spel en leuk dat je al zoveel leden hebt.

Gr. PG

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:09

Beste ... (naam Tong uitsteken),

Ik zie dat mijn Pinky er ook bij staat. Opzich heb ik hier niet zo'n problemen mee, dat gebeurt nou eenmaal als je foto's van je pony op het internet staat.
Wel is het zo dat er copieright op staat en je dus de eigenaar moet vragen om toestemming voor de foto's...
Van mij mag je hem laten staan maar ik stel wel zo mn eisen...
1 Pinky = een ruin. GEEN Hengst en al helmaal geen merrie!
Je mag hem wel als goede dekhengst zetten maar merrie is een beledeging...
Ten 2e wil ik dat er de url:
http://www.geocities.com/welshjes_to_love bijzet.
De url naar mijn site over die Pony.

Als je dit niet wil doen, wil je dan aub mijn foto('s?) ervanaf halen?

Mvg Kim, eigenaresse Pinky

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:18

Ik heb je gemaild en gepbt en in je gastenboek geschreven ik heb je trouwens naar 2 verschillende adressen gemaild.
Indien er toestemming was gevraagd aan mij voor het gebruiken van de foto's en de Url van mijn site en die van het groningerpaard erbij hadden gestaan en Mijn paard gewoon zichzelf was geweest en geen ZZZZZZpaard van 8 jaar die Ivy heet had ik er ook geen probleem mee gehad jij hebt niets van dit alles gedaan dus ik hoop dat je zo spoedig mogelijk de foto eraf haald (gaat dus om de nephengst de groninger Ivy ofzoiets)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:46

hehehe, sinds wanneer is hon een hengst van 5???

AHAAAA, dat verklaart waarom ze niet drachtig is na de dekking van tor!!! Haha!

Nop, foto's graag verwijderen, en voortaan even vragen.

Naja, je mag ze ook best laten staan, maar dan wel ff veranderen dat het een 7 jarige merrie is!, een http://honey-pie.freewebspace.com erbij

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 09:38

Kennelijk zit ik niet bepaald goed op te letten de laatste tijd, want Nimber maakte mij attent op het feit dat Mika ook op een van de sites staat ;

http://www.expage.com/stalmaggypaardenmisdy

Ik heb Renee al een pbtje gestuurd, want bij Mika staat een of ander ***verhaal, dat wil je echt niet weten! Slaat helemaal nergens op.....
Ben benieuwd of ze de foto's verwijdert....Of laat r in ieder geval gewoon de waarheid vertellen ipv zo'n verhaal....Als ze normaal zou hebben gevraagd of ze de foto's mocht gebruiken en gewoon de waarheid zou vertellen zou ik er helemaal niet zoveel moeite mee hebben, maar dit slaat alles.....

Groetjes Sonja

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:35

even een paar reacties van mij:
Kind leer toch normaal typen.

en om nepdoode paarden erop te zetten is echt zielug hoor.

oVERAL WAAR ZIJ ZIT ZIJN HOOFDLETTERS.
en nog effe wat doe dit goed in je hoofd renee

.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sundancer op 2001-09-14 17:06 ]</font>

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 16:39

Lees mijn topic please over "spijt" in paardenpraat.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:44

Ik vind het ook niet netjes om voor een paardenspel foto's van andermans paarden te gebruiken. Sowieso foto's ongevraagd overnemen. Zoals Nimber al zei, zet er dan een bronvermelding bij ofzo en vooral vraag het even aan de eigena(a)r(esse). Het is natuurlijk niet leuk om ineens een paardenspel oid tegen te komen en daar je eigen paard te zien met een andere naam

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marsje op 2001-09-14 17:46 ]</font>

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:45

Ik heb nog niets gelezen maar het lijkt me wel lollig als [**] erbij zou staan (liever niet natuurlijk Haha! ) als hele goede dekhengst van 6 jaar ofzo Haha!
Dus al iemand zich verveeld mag ie best ff zoeken Party!!

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:15

haha, zorrie moet er wel om lachen Haha!

je kan bij de weg niet zz western of l of m western rijden, wat overal staat Haha!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:46

ik zal alles ff veranderen................

renee
maar heb gedult want kan wel 1 week of meer duren!

renee

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:59

hoi allemaal,

ik ben een van de behersters van het paardenspel dat door ineke (ineke2 van bokt) is opgericht.
Ons paadenspel was het eerste paardenspel (nederlandse) waat op het net verscheen.
Alle foto's die wij gebruiken halen we van buitenlandse website's af (webshots.com enz.)
Onze leden zoeken zelf hun foto's en de paarden worden zonder foto's verkocht (Misschien een tip renee?)

Kijk maar eens op http://www.expage.com/paardenspel

De paarden die we verkochten (nu is de markt gestopt) verzonnen we zelf en haalde dus niet paarden weg van iemand die zomaar een site over zijn of haar pony/paard had gemaakt, persoonlijk vind ik dat ook niet kunnen!

moest het ff kwijt groetjes Melissa