Minst leuke ponykamp ervaring?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:44

2 jaar geleden was ik op ponykamp, en daar gingen we een nachtspel doen. We werden in de achterbak van een busje gepropt (zeer verantwoord :') ). Toen we in het bos aankwamen hadden meerdere mensen, ik ook, heel erge jeuk. Bleek dat er een rode mieren nest in de auto zat :') We zijn direct weer naar de boerderij teruggereden waar we gingen douchen. De mieren zaten echt overal :')

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:10

ooh ja, zag hier ergens iemand zeggen 'geen jongen kinderen'

het ws een jaar terug , was 12 jaar en het was 12+, en oo wat was ik trots dat ik EIN DE LIJK mee mocht doen aan dat kamp, zag het al vaker, maar ja ik was te jong, 'een kleine knusse groep van 12 personen met allemaal tieners!' kom ik daar aan, staan daar gelukkig 12 kinderen maar ja: 3 van 9 jaar, 2 van 10 jaar en de rest wel boven de 12, maar toch, ik was de jongste van de oudste om het zo te zeggen: al die kinderen van onder de 12 probeerde met mij op te schieten, en ik viel echt tussen die leeftijd catogorieen, ik deed zo mijn best om bij die oudere te horen maar ik heb toch een heel pony kamp alleen of met de meiden van 9 opgeschoten. ook werden we als baby's behandeld: ik vroeg waarom er kinderne onder de 12 waren 'nou meisje, soms maken grote mensen keuzes en dan kunnen we een UIT ZON DE RING maken, weet je wat dat is?' 'ja' 'wat goed van jou!!'

ik zat op dat moment in een fase dat ik behandeld wou worden als 'groot!' dus ik was het hele kamp super chagerijnig, t ljkt zo lang geleden: is pas 1 jaar terug :P

leukste herinnering aan dat kamp was dat ik de jongste en felste pony had: daar was ik wel van, de pittige... die pony is mijn redding geweest wnt alle 'oudere meiden' die vonden mij heel stoer, ik had die pony onder controle _/-\o_

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:16

anemoonlena schreef:
: ik vroeg waarom er kinderne onder de 12 waren 'nou meisje, soms maken grote mensen keuzes en dan kunnen we een UIT ZON DE RING maken, weet je wat dat is?' 'ja' 'wat goed van jou!!'

:=

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:21

Ik ben 3/4 jaar geleden naar een ponykamp geweest op de manege waar ik toen reed. De slechtste ervaring die ik daar had, was dat we de parkeerplaats moesten aanvegen en daarna pas limonade op mochten drinken. Dan moet je je voorstellen dat het 30 graden was en je 1/1,5 uur in de brandende zon staat te vegen :(

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:23

Dat we moesten douchen in een dixi douche waar we ook de afwas in moesten doen. Daarnaast sliep je in een tenten moest je je pony delen met iemand anders. Nou snap ik dat niet elke manege zo veel pony's heeft dat iedereen een eigen heeft, maar het was niet zo leuk. Jouw pony zat dan ook in de andere groep enna het rijden kon je dus niet zelf afzadelen en moest je samen je pony poetsten. Sommige zullen dit leuk vinden, maar ik doe dat liever lekker in mijn eentje.