Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sheran schreef:Hoi allemaal!
Mijn paard is op 11 januari ingeslapen en omdat ik het druk heb met studie en werk is er nog geen nieuw paard in het vooruitzicht. Ik heb wel een bijrijdpaard, maar ik heb toch het gevoel dat ik 'doelloos' bezig ben en wil deze tijd eigenlijk graag gebruiken om meer en nieuwe ervaringen op te doen en lekker met de paarden bezig te blijven! Daarom kwam ik op het idee van een paardenbucketlist![]()
Het doel is om een lijstje te krijgen met haalbare doelen/activiteiten en die zoveel mogelijk proberen uit te voeren! Ze mogen wel iets kosten als het maar een beetje binnen de perken blijft. En verder: pics/video or it didn't happen!![]()
Helpen jullie mee leuke doelen te verzinnen? Of maak je misschien ook je eigen bucketlist en doe je gezellig mee? Of kun je me misschien helpen een van de doelen te behalen? Of wil je iets samen doen? Meld je!
Wat er nu op mijn lijstje staat (naast dingen die ik al gedaan heb):
- een westernles nemen (nog even uitzoeken waar)
- een meerdaagse trektocht maken
- een dressuurles op een GP-paard (tsja...)
- een lesje vrijheidsdressuur met een paardje dat het goed kan
- mennen (meer dan een rondje, zeg maar)
- rijden met een dressuurhoedje (oude droom...)
- rijden op een sulky
- passage en piaffe rijden
- op een PRE rijden
Mijn achtergrond: dressuurruiter, M dressuur paarden, L springen pony's.
Met een beetje geluk kan dit een inspirerend (volg)topic worden!
)

)
[BM] Meeting western strandrit Katwijk
)

.
Laurievc schreef:- Eens een échte dressuurles krijgen, de knoppen leren voelen zegmaar
qua dressuur probeer ik zelf maar wat en tot nu toe gaat het nog redelijk goed, ook op wedstrijd. Maar als ik ooit in de M wil starten zal ik toch ook maar eens op zoek moeten naar dressuurles
Ik kan echt niet wachten tot ik mijn eigen paard kan kopen. Heb echt geen geduld!!! Droom er elke dag over. 

)