dan mag toch?Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Kalife heel mooi uitgezwaard vind.
Hij is ook echt een prachtig kanon. whow.
Heb jij papieren bij de Berbers?
t blijft toch nog eens een wens terug fokken op de Berber. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
was erg leuk om je in het echt te zien! Haha er lop[en hier ook wel minder mooie paarden rond, maar meestal is dat dan eerder omdat ze ouder zijn, jarenlang verkeerd gereden zijn of gewoon te mager zijn… Met tijd en liefde kan je vaak wel een heel eind komen
Whahaha ja het lijkt wel net een verzameling zo he
maar om een mooi, braaf en vooral gezond paard te vinden is hier toch nog wel een hele opgave ook hoor. Als je ze te dun koopt en oplapt veranderd soms het karakter heel erg en worden ze een stuk moeilijker, en velen hebben ook verborgen gebreken, dus zo makkelijk is het niet. Lastige paarden kunnen door samen gehouden te worden wel een stuk makkelijker worden natuurlijk. En we zijn ondertussen weer thuis, dus kan weer volop van ze genieten
hoe vond je Djerba?
Kalife is veranderd he? Het is wel echt een krachtpatser geworden
ja hopelijk wordt het weer wat beter, het is nu wel erg leeg rondom de hotels, veel veranderd sinds jullie hier waren! Nu hebben wij daar verder niet zo veel last van maar voor enorm veel mensen die in het toerisme werken echt een ramp
haha zal het doorgeven - oh nee wacht beter niet, straks gaat hij nog naast z'n schoenen lopen
Gelukkig heb ik nooit een paard met hoefproblemen gehad. Maar bij mij kunnen ze dan ook altijd droog staan, binnen en buiten. (Paddocks met open stallen) Maar zo zonnig als bij jou is het hier natuurlijk niet!
).
)
verder, omdat het hengsten zijn, een beetje extra erop letten dat ze niet met hun hoofden/konten bij elkaar gaan, verder zijn ze gewoon normaal te rijden
Zitouna schreef:Ramiro oho wat jammer, zou leuk geweest zijn als je voorbij gekomen was!hoe vond je Djerba?