WWWHhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Ik sta reserve combinatie Ik kon mijn ogen even niet geloven dat ik de mail las zojuist..... We rijden nog niet mee. Maar als reserve ben je dichtbij!!! Conny bedankt voor deze kans!
dominiquew
Geplaatst: 06-09-16 17:43
Ik heb nog een dagkaartje over voor de p&l masterclass op zaterdag 17 september voor €30 ipv €35. Wie o wie kent nog iemand die graag heen wil?
dominiquew
Geplaatst: 06-09-16 20:38
Ik heb nog twee dagkaartjes over voor de p&l masterclass op zaterdag 17 september voor €30 ipv €35. Wie o wie kent nog iemand die graag heen wilt?
Wie mooie nagels wil hebben, kan op de Masterclass Shellac laten zetten. Topnagelstyliste Mariana van der Zanden is er de hele dag voor nagelbehandelingen. Ze zit met haar tafel bij de rijbaan, dus je mist niets van het programma
Een behandeling incl. het aanbrengen van handlotion en nagelriemolie is speciaal voor de Masterclass €30,- en duurt 30 minuten.
Reed je zaterdag avond ullaatje? Als je bent wie ik denk ging je paard fijn lopen.
leonie87
Geplaatst: 19-09-16 12:29
Ik vond het ook super dat ik mee mocht rijden! Alleen onwijs jammer dat er geen foto's gemaakt zijn! Had me daar helemaal op ingesteld. Vriendin van me was er met haar camera maar heeft gefilmd omdat er toch foto's zouden zijn. Erg jammer dat ik er nu geen aandenken aan heb verder. De ervaring was wel heel gaaf!