Pony en kids-toppers op hun eerste Bixie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:50

Ik zie het liever zoals in engeland bijvoobeeld. Daar draait het echt om paarden en hun kunnen, waar dit meer een kinderfeestje lijkt. Die kleine Boost kan leuk springen zeg!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 09:29

farahdiba46 schreef:
Ik zie het liever zoals in engeland bijvoobeeld. Daar draait het echt om paarden en hun kunnen, waar dit meer een kinderfeestje lijkt. Die kleine Boost kan leuk springen zeg!

Ik ben juist blij dat we eindelijk dit soort dingen hebben := het zijn kinderen, laat het juist een leuk gezellig feestje zijn. Al dat serieuze gedoe krijgen ze in de toekomst nog meer dan genoeg toch?
Lekker laagdrempelig, creatief met outfits ( waarschijnlijk het favo onderdeel van velen), geen onderlinge frustratie of jalouzie omdat de een wel een prijs heeft en de ander niet. Gewoon genieten van de sport en van elkaar, daar hoort het om te draaien.

Heerlijke foto's ts, ik vind het altijd prettig als mensen een ervaren ruiter gebruiken om de jongere of onervaren dieren een veilige eerste indruk op te laten doen. Dat maakt de beste kinderponys :D

tessaDWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:28

Leuke foto´s!

Bootsiebob

Re: Pony en kids-toppers op hun eerste Bixie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:46

Wat is Booster een enthousiaste springer zeg!
En Kyano ziet er ook prachtig uit.

Onwijs leuk die versierde pony's. Vroeger als kind vond ik pony's versieren ook geweldig, ik denk dat ik als volwassene best jaloers op deze kids ben :D

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:04

Wat een leuke pony's!

De eerste twee versierde pony's zijn van hier op stal. Of ze lijken er gewoon verdomd veel op :') maar die mensen gingen ook, dus weet het bijna wel zeker. Zijn echt een stel bomproof beestjes!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:12

Wat leuk zeg, en vooral dat versieren! Erg leuk :)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 10:27

Lowara: helemaal met jou eens hoor. Ben blij dat het gewoon een 'feestje' is want nu was het voor hun tenminste geen 'verlies' en beginnen ze niet meteen met een minderwaardigheid. Maar komen ze thuis met wat een leuke dag het was.

En ook dat t niet draait om het paard zijn kunnen, dan winnen alleen degene met de duurste pony's. Zoals je in de dressuur al genoeg ziet. Nee hoor bixie is prima zo, gewoon een super leuk dagje voor ze. Volgende keer versieren we ook, al is dat met Booster wel lastig; die is nogal een zenuwe pees dus creaties zoals op foto's zijn nagenoeg onmogelijk bij hem. Kyano is way makkelijker op dat vlak; die is alleen heet om te rijden, waar booster dan weer een trage doos is als je erop zit Xd. Verschil moet er zijn.

Overigens is het wel heel lastig voor deze maat pony om amazones te vinden die goed genoeg kunnen rijden om ze wat bij te brengen. Als ik er zelf toch op kon :p

bb321

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 23:18

Geweldig zeg! Ik heb een off-topic vraagje. Als je bij een vereniging (ponyclub) rijdt, kun je dan gewoon bixie starten? Dat je dan alleen de kosten van het proefje hebt? Of vergis ik me dan.