Wanliki @ Fotomeeting Kasteelse bossen Horst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josje4

Re: Wanliki @ Fotomeeting Kasteelse bossen Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:14

Mooie foto's! Vooral de laatste vind ik heel erg leuk!

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:29

:D goed zo, je klinkt nuchter en bewust van waarmee je vertrekt en waar je naartoe wilt. Leuk!

Danmaarzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 19:10

purkie schreef:
:D goed zo, je klinkt nuchter en bewust van waarmee je vertrekt en waar je naartoe wilt. Leuk!

Dankjewel. Blijf er ook wel heel nuchter in, zie wel waar het schip strandt. We kochten haar met de gedachte Z1/Z2. Inmiddels staan we ingeschreven voor een ZZZwaar concours.. Ze is het laatste halfjaar heel erg veranderd in het frame en draagt haar hals steeds beter bovenin waardoor het "op de kop" lopen een stuk minder is dan dat het een jaar terug was. Dit merk ik ook duidelijk in de proeven en protocollen wat ik krijg. 2 weken terug reed ik echt geen foutloze proef. Drafgedeelte was oké maar ze klapte achter de verbinding waardoor ze niet zo ruig van was zoals ze dat normaal is. Achterwaarts verknalde ze, de rechter pirouette doet ze normaal uitstekend en nu klapte ze door m'n binnenbeen en wisselde in de pirouette. Verder had ze zo ook nog een aantal wissels verknald. Normaal kwam ik dan echt niet in de buurt van winst. Nu liep ze bij jury C naar 215,5 en een gedeelde 2e plek en bij jury H 210,5 en een 7e plek. Alleen maar ruimte voor verbetering dus. Maar is dit de top, dan is dit de top. Dan een goede hengst uitzoeken en hopen op een beter veulen met meer front. We zullen zien. Zolang geniet ik dubbel en dik van dit heerlijke paard <3