Uit een sprookje weggelopen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 14:15

Madeliefje schreef:
jammer dat de bloemen er weer voor moeten kapot gemaakt worden. Er staat overal niet van de paden afgaan in hallerbos omdat er al super veel toerisme is voor de boshyacint... Maar eigen plezier gaat altijd voor blijkt maar weer.

Tja niks maar aan toe tevoegen wat de rest hier aangeeft! Je kunt ook gewoon zeggen: 'wauw, wat een mooiee foto!'

En voor de anderen, dank jullie voor de leuke reacties!

igor02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:31

Prachtig!!!!!!!

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 15:03

Madeliefje schreef:
jammer dat de bloemen er weer voor moeten kapot gemaakt worden. Er staat overal niet van de paden afgaan in hallerbos omdat er al super veel toerisme is voor de boshyacint... Maar eigen plezier gaat altijd voor blijkt maar weer.

alsof het daarom gaat :( beetje jammer deze reactie en erg onnodig
je kan ook gerust erbij zetten wat een gave foto's!

dan zeg ik het maar wow wat een mooie foto's!
je had het erg koud zeker? knap hoor dat je er dan toch gewoon voor gaat en het ervoor over hebt
wat een prachtig paard heb je ook!

Madeliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 17:39

zhippo schreef:
Madeliefje schreef:

Tja niks maar aan toe tevoegen wat de rest hier aangeeft! Je kunt ook gewoon zeggen: 'wauw, wat een mooiee foto!'

en de fotograaf staat ook op het pad? En de foto's zijn mooi maar het kleed vind ik er iets minder bij passen als ik dan toch zo eerlijk mag zijn ;) .

Riel

Re: Uit een sprookje weggelopen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:09

Hallerbos is echt prachtig, zeker in deze tijd van het jaar! Mooi paard heb je ook!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:26

Ik vind juist de kleur van je jurk heel mooi passen bij de bloemen. Hele mooi foto's!!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:32

Mooie foto's.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:42

Madeliefje schreef:
en de fotograaf staat ook op het pad? En de foto's zijn mooi maar het kleed vind ik er iets minder bij passen als ik dan toch zo eerlijk mag zijn ;) .

karlli schreef:
Hier wil ik toch even op reageren aangezien we echt ons aan de regels gehouden hebben, er is niks kapot gemaakt en ik ben braaf op het wandelpad gebleven waar paard op het ruiterpad stond.
Beetje jammer dat je oordeelt zonder er bij geweest te zijn, daar dit puur optische illusie is ;)

Lezen ;)

Mooie foto's TS, jullie zien er super leuk uit samen! Het is echt een prachtige locatie.
Die kreukels kunnen inderdaad wel weg op de afdrukken, denk dat dat het plaatje nog mooier maakt. Niets dat Photoshop niet kan verhelpen :D

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 20:51

zhippo schreef:
Madeliefje schreef:

en de fotograaf staat ook op het pad? En de foto's zijn mooi maar het kleed vind ik er iets minder bij passen als ik dan toch zo eerlijk mag zijn ;) .[/quote]

Inderdaad fotograaf staat gewoon op het voetgangers pad! Goed geraden!

Danmaarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:55

Zucht.. Er zijn altijd mensen die iets te zeuren hebben terwijl ze er zelf niet bij zijn geweest..

Marita, de foto's zijn prachtig geworden. Complimenten aan Karlijn!!