Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vind je merrie rete-gaaf! En het rijden ziet er super fijn en ontspannen uit zo!
bigone schreef:Ts, jij geeft aan dat je het niet prettig vind om met een iets langere beugel te rijden, wanneer jij dat wel zou doen dan is waarschijnlijk je zit in galop al veel beter , kun je beter op je kont zitten en je benen lang laten. Komt je ontspanning echt ten goede. En wanneer je ontspannen zit gaat je paard nog beter lopen.
Picasso schreef:bigone schreef:Ts, jij geeft aan dat je het niet prettig vind om met een iets langere beugel te rijden, wanneer jij dat wel zou doen dan is waarschijnlijk je zit in galop al veel beter , kun je beter op je kont zitten en je benen lang laten. Komt je ontspanning echt ten goede. En wanneer je ontspannen zit gaat je paard nog beter lopen.
Er is imo weinig mis met de zit van TS. Paard loopt prima, punten zijn prima... Paard is jong, daar houd je toch rekening mee, bewust of onbewust ga je misschien iets 'lichter' zitten... Dit is toch zoeken naar 'dingetjes'?
! Ik mag altijd graag naar je topics kijken.
vind het echt een aansprekende merrie en jullie zijn een mooie combinatie! _xrose schreef:Ik vind het een heel leuk paard en het ziet er op het eerste gezicht goed uit. Maar, correct me if I'm wrong, het hoogste punt in de hals van je paard is niet de nek, maar de derde halswervel. Daarnaast loopt ze ook achter de loodlijn. Ik zou er eerst op focussen dat ze aan de voorkant loslaat en op eigen benen leert lopen, volgens mij hou je haar nu namelijk te veel vast.