Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Siri schreef:Bedankt allemaal voor de vele reacties..
Inmiddels heb ik besloten om maandag contact op te nemen met de kliniek en hun om advies te vragen. Terwijl ik mijn eigen antwoord eigenlijk al wel weet..
Nu ik terug kijk op het laatste jaar, zie ik dat ze zichzelf niet meer is..
Ze staat in stilstand ook nooit op beide achterbenen en haalt altijd de druk van een van de benen af. Voor mij een teken dat ze inmiddels van beide benen wel last moet hebben..
smurffie schreef:Ik denk zelf dat als ze na een stapritje stokkreupel zijn dat het dan wel tijd wordt; in de wei moeten ze ook lekker kunnen bewegen zonder pijn te hebben.
Persoonlijk zou ik denk ik kiezen voor een maandje weiland, zelf de tijd om afscheid te nemen en dan laten gaan voor het te laat is.
Maar ts, jij bent degene die dit paard kent, dus misschien zit ik met mijn gevoel helemaal fout bij jou paard.
Yellona schreef:Eerst en vooral sterkte met je beslissing.
Mijn eerste paard is gestorven toen ze 18 was. Ik was er zelf bij toen ze gestorven was. Ze is uit zichzelf gegaan voor mijn ogen en eerlijk dat was een echte doodstrijd dus beter de keuze dan van inslapen en waardig gaan. Voor mij zelf heb ik altijd voor genomen nu bij men 2 paarden vanaf ik zie dat het niet meer gaat laat ik ze gaan.