Hoelang per dag ruik jij naar 'PAARD'?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doe jij?

Nog even die heerlijke lucht van de paarden opsnuiven
41 (50%)
Hè nee, gelijk die geur wegspoelen... genoeg naar 'paard' geroken!
20 (24%)
Mwah, kweenie...
21 (25%)

Totaal aantal stemmen: 82

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:50

Ik ben zelf allergisch en mijn man ook. Maar inmiddels zo gewend, alleen tijdens de rui poets ik met mondkapje op.

Ik douche 's ochtends, werk 8 uur, omkleden en 2 uur stal. Thuis joggingpak aan :)
Rijbroeken draag ik 4x, stalbroek andere 2 dagen, shirtjes elke dag een schone en in de winter fleecevest 6 dagen. Jas gaat ook gelijk aan de kapstok en was ik 1 a 2 keer in het seizoen. Die zijn waterdicht of waterafstotend dus was ik niet zo vaak. Er is wel wasmiddel voor, maar dan voelt je jas zo gek.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:51

Bij mij is het van dag afhankelijk. Ga ik op een gewone dag naar de paarden wissel ik nadien van kleding. Maar ik ben ook vrijwilliger in het dierenasiel dan begin ik 's ochtends met een snufje hond, wat in de namiddag wordt aangevuld met een snuifje kat en in de vroege avond komt daar nog eau de paard bij :D
Dan ga ik echt niet na elk dier omkleden en een douche nemen.

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:51

Ik heb mijn paarden aan huis staan, ben constant bij ze. Ik ben ook eigenaar van een ranch, dus de mensen die ik dan tegen kom verwachten waarschijnlijk niet anders dan dat ik naar paard ruik. Lekker makkelijk, ik stoor mijzelf er namelijk helemaal niet aan :+
Ik was mijn kleding ook niet zo vaak, het wordt toch wel weer vies!

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:54

Ik wil er de hele dag in rondlopen maar me familie is anti-paard dus tja t moet wel |(