Goede adviezen langs zien komen en in dit geval denk ik de "aanval is de beste verdediging".
Dus contact zoeken voor advies met de politie vind ik een goed advies. Wellicht klacht in dienen vanwege smaad, zou ik zeker overleggen met de politie. Want dit gaat wel over jou en je goede naam en dit soort gerommel kan je jaren achtervolgen als je daar nu niet boven op gaat zitten. Je hebt kans dat als je klacht indient wegens smaad en je laat dat iedereen weten op stal dat het dan gauw over is.
Laat alleen je kastje open als je er zelf bij bent en controleer goed dat er niet al iets in zit. Deze vrouw lijkt erg jaloers en niet goed bij haar hoofd door zo ver te gaan met haar pesterijen en beschadigingen.
Dus stel je actief op en niet passief. Nooit dit soort beschuldigingen pikken. Je enkel en alleen richten op de mevrouw die jou beschuldigt van diefstal. Al die meelopers heb je niets aan, is verspilde energie.
Vooral op stal blijven komen en met opgeheven hoofd. Jij hebt niets gedaan. Punt uit. Denk niet dat dit met een sisser af loopt want dat zou een grote inschattings fout kunnen zijn. Hier spreekt de ervaringsdeskundige! Laat de boel maar met een grote klap escaleren en uit elkaar spatten, beter dan dat dit jaren in een moeras achtige modder je blijft achtervolgen, met alle gevolgen van beschuldiging die blijft staan van dien.
Je wordt niet gesteund door de eigenaar, dus moet je voor je zelf opkomen. Dit is echt heel ernstig, dit is karakter moord op jou, en daar mag jij met reden de hele stal voor op zijn kop zetten. Als iemand dit op mijn stal zou doen zou hij gelijk met bewijzen moeten komen om deze beschuldiging te staven en anders beschuldiging intrekken zo niet dan met onmiddellijke ingang spullen pakken en vertrekken. Want het is ongehoord om iemand zo maar te beschuldigen.
Neem iemand in de arm uit je familie/ vrienden kring die je hierbij kan ondersteunen. Iemand met veel ervaring en wijsheid c.q. advocaat, jurist, politie maakt niet uit. Dus hiermee niet alleen blijven lopen. Dit valt niet zachtjes zonder conflict op te lossen. Dus go jij en terug vechten

, zijn ze helemaal gek geworden

Dit is gewoon heel erg vervelend.